TAJUK : TATTOO
PENULIS ASAL : NAZIRA RAFFIE
CHAPTER 8

Last night diner sama staff c Dick. Esok kami mo balik kk sdh.. Dick buat bbq sana d homestay staff2 dia.. malam tu ada c Lisa,Jelo,Justin and Flora join kami. Klu bukan sbb Jelo,mmg Dick tidak mau drang join.

“Didik,mari kita take picture..” bilang Lisa. Sengaja dia mo tarik Dick p begambar sama drg. Sa yg d tepi c Dick nda kena ajak pun. Sa buat muka bodoh smbil bakar2 sayap.

“Dont want.” bilang Dick.

“Alah..come on ba Didik!”memaksa lagi c Lisa.

“Dont want!” Dick tarik lengan dia.

“Quenn,u dont mind jga ba kan Didik take picture with us. Kami semua mcm sibling sdh ni. Dri kecil kenal.” sa buat bodoh. Malas sa mo layan ni budak sial.

“Im talking to u. Didik,see la ur fiancee ni..sumbung with ur sister!” bilang Lisa. Dick pun buat bodoh.

“Hoi!” Lisa teriak sa.

“Syg,I dont mind if u wanna kick her..show her ur move..” bilang Dick. Sa senyum. Bah..klu Dick kasih green light ni,sia2 c Lisa sa back kick nnt. Silap2 ICU dia..

“Didik bah!” makin gedik lagi ni budak.

“When I say no,means no! Ko tiada telinga ka? And 1 more things Lisa,u still owe me revange. Wait smpai sa kasih tau mama macm mana perangai ko sama fiancee sa. Ko mo kasih rosak hubungan kami. Ko tunggu sa balik kk.” Dick ugut dia. Trus dia lepas tangan Dick. Haha! Nda menjadi pancingan dia. Padan muka!

Ish! Nda malu o c Lisa. Mo buat perangai mcm tu dpan2 staff abg dia. Depan cousin dia,depan bf dia..lanji2 ba.. bodoh punya budak!

Sa tgk c Flora termenung ja. Sa berdiri kasih tinggal Dick. Dick sibuk mmbakar. Sa jalan p tmpat Flora.

“Flo..a u ok?” pucat ni muka c Flora.

“Ok ba..” dia senyum. Sa nda benci c Flora. Sa kesian dgn apa yg jadi sama dia...sa tidak mau judge dia. For me nobody perfect..even me..im not perfect..

“Sorry sbb datang sini ganggu ko sma Dick..” seduh bah muka Flora. Sa sapu2 belakang dia.

“Its okay Flo..i know how feel. Sa perna rasa tu..” Flora senyum.

“U did't hate me?” bilang lagi dia.

“No. y I have to hate u? No reason okay..”

“But Dick..”

“Flo..give him a time. Sa tau apa dia lalui. Its hurt him badly. Kasih dia masa heal dlu..”

“Sa sama Utt. He trap me..” trus Flora nangis.

“Trap? Mean?”

“He make me drug. He say he will send me home after I drink..but he did't. He take me home. When I woke up,Dick was there. He slap me and say im a bitch. He keep blaming me for something I'am not doing. I did not realize we were having sex. But Utt told Dick,im the one who want that! He liar!”

Oh My Gucci! I look at Dick. He smile at me. Sa peluk Flora. Terasa bebanan diatas bahu saya. Kenapa sa perlu tahu ni semua? Sepatutnya sa tidak tahu,jadi sa tidak akan berada dalam keadaan serba salah mcm skrg! Utt! Ko kejam Utt! Napa ko sggup buat Flora mcm ni?! Napa Utt!

“Kenapa ko x explaind sama Dick?”

“I cant..”

“But why?”

“Utt still keep the video that we having sex. Utt cakap klu Dick tau hal sebenar,dia mau kasih sebar tu video! Until I got pregnant. He just throw me away..” Teresak2 sudah c Flora nangis.

“He keep forcing me having sex with him after that. I f refuse,he will upload the video.” Sial betul c Utt! Sampai hati dia buat Flora mcm ni! Mmg ko mo mati la ni Utt. Sa tgk Dick bercerita sama Justin. Sa betul2 rasa bersalah skrg ni.. walaupun sa sepatutnya tidak rasa begitu. Tapi Dick perlu tahu hal sebenar. Dia tidak boleh selamanya salah faham dgn Flora. No! He cant... I must tell him the truth..tpi klu sa bagitau dia,nnt dia balik sama Flora..saya mcm mana?

Berbelah bagi sa mo kasih tau dia..sa tak mau kehilangan Dick..he is my future husband.. Tuhan..tulung..apa sa patut buat skrg? Dick...I love u hby....I dont want to lose u....

* * * * *

At bed..

Dick : Syg a u ok?

Dick sapu2 pipi sa. Sejak kami balik resort,sa diam ja. Sa berfikir apa sa mo buat skrg ni. Perlukah sa kasih tau dia hal sebenar? Klu kamu,kamu kasih tau ka? Sesak nafas sa berfikir. Serabut otak sa..

“Syg?” Dick tarik muka sa menghadap dia.

“Hby..will u forgive Flora?”

“Sdh sa agak. Sejak syg brcakap sama dia tadi trus syg lain2 sudah. Makan pun sikit ja. Trus mcm teda mood. Napa ni? Apa juga tu bitch ckp sama syg smpai syg jdi gini? Tell me..”

“Hby ba..jgn ba pggil dia bitch..”

“Hrmm..ya la. Apa jga tu perempuan cakap smpai sa punya syg jadi begini?”

“Hby pastikan dia sama Utt mmg having sex masa hby dtg tu?” berkerut dahi Dick.

“Why syg tanya mcm ni? Syg nda percaya sa ka ni?”

“Bukan mcm tu. Sa percaya semua kata2 hby. Cuma sa mo hby pastikan betul2 dlu..jgn main tuduh2 manatau cuma 1 perangkap..” trus Dick ketawa ni. Aik..sa serius dia pula ketawa.

“Perangkap apa lagi ni syg. Jelas dan terang Flora enjoy having sex dgn Utt..”

“but...”

“Flora told u thats was a trap? Right?” sa angguk2. Dick bangun. Trus Dick ambil hp dia. Dick duduk balik d katil dia tarik sa duduk d tengah2 kangkangan paha dia. Thenhe hug me dari belakang. Kepala dia d bahu sa. Tangan kiri dia pigang perut sa,tangan kanan dia tekan2 hp dia. Diam asuk galery click 1 video. Dia play..

dalam tu video,Utt sama Flora baru ja keluar dri pub. Flora nampak normal and nda mabuk. Jalan pun lurus..drg naik kereta Utt trus gerak..tu kereta jalan terus menuju apartment c Utt. Utt parking. Drg keluar dri kereta. Masih jga Flora normal..tidak mabuk pun.. org yg merakam ni terus ekori mereka..video end..

next video..pintu apartment Utt nda berkunci..pintu d buka..dengar suara perempuan kesiukkan kena f*****g mcm suara Flora. Lepas tu suara Utt...

“Kalau sa tau ko lagi hebat dri Dick,lama sdh sa kasih tggal Dick..hahahahaha!” mcm mengilai tu ketawa.

“Oh my god! Dick!!!!” Flora terus tolak Utt. Utt jatuh dari katil. Video end.

What! Cilaka ko Flora! Ko tipu saya! Teda guna punya pmpuan! Ptt pun Dick pggil ko bitch!

“See..” bilang Dick.

“Sa percaya betul apa dia ckp tadi sma sa hby..”

“She such a bitch. Jgn rapat sama dia..”

“Ok..”

Dick bangun. Dia simpan hp dia d meja. Trus dia tgk sa dgn pandangan..aauuuummmm...ehem..ehem...kamu faham ka tu pandangan? Hahahahahaha....

TATTOO Where stories live. Discover now