Olli
Kävelen Joonaksen perässä kaupalta kohti treenikämppäämme, jossa muut bändin jäsenet jo odottavat. "Sieltähän te unikeot tuutte!" Joel huudahtaa ja Joonas vilkaisee häntä vittuuntuneella ilmeellä. "Oo hiljaa Joel, käytiin kaupassa" hän mumisee ja ottaa kahvikupin, jota Niko tarjoaa hänelle. Kauppajuttu pitää paikkansa, sillä Joonaksen ja mun kodit on vaan puolentoista kilometrin päässä toisistaan ja törmäsimme matkalla treenikämpälle, ja päätimme mennä kauppaan. "Hei voisit sanoo kiitos" Niko sanoo, sen jälkeen Joonas kiittää ja väläyttää kasvoilleen hymyn. Joonas hörppii kahvinsa loppuun ja sillä aikaa minä puran ostoskassin. "Mä tässä mietin et pitäiskö eka äänittää se Nikon laulu ja sit sen jälkee Joelin laulu?" Aleksi kysyy ja katsoo laulajia kysyvällä ilmeellä. "Sopii ainakin mulle" Joel vastaa ja katsoo puolestaan Nikoa, joka nyökkää. "Okei, lets go!" Aleksi huudahtaa ja lähtee hyppien kohti äänityshuonetta. skipataan täs kohtaa treenien loppupuolelle koska mul loppuu ideat xdIstumme kaikki treenikämpän olohuoneessa. Minä, Niko ja Tommi istumme sohvalla, Aleksi istuu toisella nojatuoleista ja Joel yrittää heittää Joonasta alas toiselta nojatuolilta. "Noni herra hattarapää, ala vetää siitä sit" Joel sanoo ja pörröttää samalla Joonaksen kiharaa hiuspehkoa. "Jätkät hei, pitäiskö vuokrata risteily ja lähtee sinne viettää juhannusta?" Aleksi kysyy ja hyppää samalla ylös nojatuoliltaan. Samalla kuuluu tömähdys, kun Joel saa tiputettua Joonaksen tuolilta ja hyppää itse siihen istumaan. "Joo! Mut Porko voi jäädä tänne ni se saa kerranki istuu tol tuolilla" Joel vitsailee ja Joonas luo häneen murhanhimoisen katseen. "Mikä ettei" Tommi sanoo ja katsoo muita kysyvästi. Kaikki pitivät risteilyideaa hyvänä ehdotuksena, joten nyt katsomme yhdessä Aleksin tietokoneelta, löytäisimmekö pienellä varoitusajalla kohtuuhintaista risteilyä. "No tääl ois tällänen päivä Tukholmassa risteily" Aleksi sanoo ja naurahtaa "sit vaan sinne, niin sanotusti bissenhakureissulle" Joel sanoo virnuillen. "Joo, toi on oikeesti hyvä idea!" Niko innostuu ja menee puhelimellaan Silja Linen sivuille ja löytää kohdan, josta näkee laivalla myytävät alkoholit. Joel näyttää siltä, että olisi keksinyt maailman parhaimman idean. "Kannattaa varmaa varata kaks risteilyy samalla laivalla peräkkäin nii on aikaa nukkuu darra pois" Niko sanoo ja kaikki nauravat hänen vitsilleen.
Joonas
Kaikkea sitä ehtiikin tekemään kymmenessä minuutissa, varattiin just risteily ja suunniteltiin aikataulu seuraavalle päivälle. "Moikka, nähään huomenna" Joel huikkaa ennen, kuin astuu ovesta ulos. Olen taas viimeinen treenikämpällä, joka tarkoittaa sitä että tiskikoneen tyhjennys ja täyttö on minun vastuullani. Tyhjennän koneen ja alan latoa likaisia astioita sinne. Laitan tiskikoneen päälle, mutta en jaksa jäädä odottamaan pesuohjelman loppumista joten kerään tavarani ja lähden kohti kotia.Kävelen treenikämpältä kohti bussipysäkkiä ja istun penkille odottamaan bussia. Voi vittu, aiempi bussi meni just äsken ja joudun odottamaan puol tuntia seuraavaa. Puolen tunnin odotus ei kuitenkaan houkuttele, joten lähden kävelemään kohti tien toisella puolella olevaa Voi-potkulautaa. Lähden ajamaan potkulaudalla kuulokkeet korvissa ja samalla mietin, mitä kaikkea tulisi tapahtumaan seuraavan viikonlopun aikana.Pääsen kotini alaovelle ja jätän potkulaudan parkkiin kävelytien sivuun. Kävelen nopeasti kolmanteen kerrokseen, jossa asuntoni on. Avaan oven ja astun sisään, potkaisen kengät jalastani ja suuntaan keittiöön. Avaan jääkaapin ja nappaan siellä olevan kanakolmioleivän, sillä en jaksa alkaa työstää mitään ihmeellistä ruokaa. Menen istumaan sohvalle -jonka muuten ostin juuri, se on kulmasohva- ja avaan telkkarin samalla, kun syön leipääni.
skipataan aamuun hehe
Olli
Herään siihen, kun joku soittaa. Nappaan puhelimeni ja avaan puhelun. Puhelimesta kuuluu Joelin ääni "moi tota olisko sulla ottaa jotain hyvää kaiutinta mukaan sinne laivalle, mun oman laturi on kadonnu ja siinä ei oo yhtään akkua" katselen ympärilleni makuuhuoneessa ja huokaisen, sillä kaiuttimeni on lainassa Joonaksella "ei oo, kannattaa kysyy Porkolta" vastaan "jes kiitti, nähään tänää myöhemmin" Joel sanoo ja sulkee puhelun. Katson kelloa joka näyttää 9:42, no ainakin oon ajoissa hereillä. Nousen sängyltä ja nappaan hupparin lattialta. Kävelen keittiöön samalla laittaen hupparia päälle. Otan kaapista kulhon ja laitan samalla kahvinkeittimen päälle. Alan etsimään muroja, koska haluan jotain helppoa ja nopeeta aamupalaa.Tiskaan aamupalalla käyttämäni astiat. Vittu kun toi astianpesukone on rikki, en oo vieläkään jaksanu soittaa korjaajaa ja ite en osaa sitä korjata. Lähden vielä käymään kaupassa ennen laivalle menoa ja ostan jotain evästä, täytyyhän mun huolehtia kännisistä kavereista ja heidän ruokkimisestaan.
// Moikka :D Alotin nyt kirjottaa tätä kirjaa tänne omaks iloks, uus luku tulee joskus ja siinä samalla päätän et kuinka säännöllisesti yritän niitä kirjottaa! Jos sinä siellä ruudun toisella puolella oot eksynyt lukemaan tätä tarinaa, haluun sanoa kiitos ja toivottavasti tykkäsit ekasta osasta! <3
ESTÁS LEYENDO
I have a side I couldn't let you see // Olli x Joonas
FanficBlind Channelin jäsenet ovat erottamaton porukka, mitä tapahtuu jos joku saa tunteita bändikaveriaan kohtaan? TW! -aika paljon kiroilua - alkoholinkäyttöä - mahdollista itsensä satuttamista 🥇#darkside 5.8.22