5. Sä oot mulle tosi tärkee

57 4 0
                                    




Joonas

Tiedän olevani kännissä, ja se voi olla osasyy paskaan olotilaani. Haluun vaan puhua Ollille, koska luotan siihen. En vaan tiiä mistä mä alotan... "Olli" sanon hiljaisella äänellä "mitä nyt? ootko sä kunnossa?" Olli kysyy. Kysymys on viimeinen asia mitä tarvitaan siihen, että purskahdan itkuun. Vittu kun tätäkään ei olis tapahtunu jos olisin menny suoraan nukkumaan. "Joo... sä oot mulle tosi tärkee" sanon itkien "mä tiiän, ja säkin oot mulle tärkee. miks sä itket?" Olli kysyy ja katsoo huolestuneena minun itkuista naamaa "en mä tiiä" sanon ja menen sängylle makaamaan. "M-mä meen siivoo ton sohvan loppuun ja sit nukun siinä, sen voi kääntää sängyks" Olli sanoo epäröiden "äh, sä voit nukkuu tässä, anna mä siivoon" sanon ja yritän nousta ylös. Se on kuitenkin vaikeaa, koska tasapainoni horjuu. Vittu kun pitikin litkiä sitä bisseä niin saatanasti.

skipataan aamuun koska ne menee nyt kaikki nukkuu ja tällee

Vittu mun pää on kipee. Heräsin äsken, ikkunasta paistaa aurinko ja sieltä näkyy Tukholma. Mitä vittua eilen tapahtu, en muista. Olin ainaki kännissä ja nyt on aivan saatananmoinen darra. Huomaan, että Ollikin on hereillä ja käyttää puhelintaan. Nappaan oman puhelimeni lattialta -ihme, ettei se mennyt hukkaan eilen kun hihhuloin kännissä ympäri laivaa- ja huomaan että bändin ryhmään on tullut viestejä. Mitä vittua, kello on jo jotain 11. Joel on pyytänyt buranaa ja sanonut, että Tommi oli varannut aamupalan klo 11:30 ruotsin aikaa. "Huomenta herra hattarapää" Olli sanoo ja virnistää. Vittu mikä kutsumanimi oikeesti, joel saa vielä katua sen että alotti kutsumaan mua kyseisellä nimellä. "Huomenta vaan sullekki herra päivänsäde" mutisen ja menen kylppäriin. Katson itseäni peilistä ja huomaan että hiukseni ovat tavallista pörröisemmät. Voi vittu, mä meen suihkuun. Mitä saatanan litkua mun kengissäkin oli, toivottavasti ei oksennusta.

Olli

Joonas meni juuri suihkuun, meillä on 20 minuuttia aikaa tavata Tommi ja Joel aamupalabuffetin edessä. Onneks saatiin aamupala näin myöhäseen aikaan ja lyhyellä varotusajalla. "ALEKSI JA NIKO NYT VITTU YLÖS" huudan ja yhtäkkiä molemmat heistä ovat hereillä. "Aamupalalle 11:30, kannattaa siistiä ittenne ennen lähtöä" sanon "kiitos herätyksestä bro" Aleksi sanoo "viiittu löytyiskö sulta buranaa Olli, mun pää sattuu aivan helvetisti" Niko sanoo. Kaivan nauraen repustani buranapaketin ja heitän sen Nikolle. Niko ja Aleksi lähtevät jo aamupalalle, koska haluavat vierailla Tommin ja Joelin hytissä. Mut jätettiin kahestaan Joonaksen kanssa, tietty. Yhtäkkiä kuulen, kun kylppärin ovi aukeaa. Joonas on pessyt hiuksensa ja selvästi kuivannut ne föönillä, koska hänen hiuksensa muistuttavat nyt entistä enemmän hattaraa, sellasella söpöll- OLLI JUMALAUTA. Siis hauskalla tavalla, hattara on hauskaa... "Mennääks me sit" Joonas kysyy samalla, kun laittaa sukkaa jalkaansa "joo, kaikki varmaan odottaa meitä" sanon ja vilkaisen vielä peiliin. Omasta mielestäni näytän tarpeeksi hyvältä menemään ihmisten ilmoille.

Astumme käytävään, ja yhtäkkiä Joonas taas kiertää kätensä hartioilleni. Mitä vittua tapahtuu. Yritän tarkkailla Joonasta ilman, että hän huomaa mutta hänen naamastaan ei saa selkoa, mitä hän ajattelee sillä hetkellä. Pääsemme hissiaulaan ja tilaamme hissin.

Joonas

Menemme hissillä pari kerrosta ylemmäs ja muut jätkät odottavat jo hissiaulassa "nonii, kävin jo selvittää meijat tonne eli voidaan vaa mennä syömään jo" Tommi sanoo ja kävelemme kohti tarjoilijaa, joka ohjaa meidät ikkunan eteen kuuden hengen pöytään. "Joel, onks paha darra" sanon ja katson vittuilevasti Joelia, joka näyttää puolikuolleelta "oo hiljaa hattarapää, join ihan yhtä paljon kun säkin" Joel sanoo ja katsoo minuun vittuuntuneesti "no, mä otin jo eilen buranaa, suosittelen testaamaan" sanon ja lähden nauraen hakemaan leipää ja muita buffetpöydän antimia.

skib aamupala koska jätkät vaa söi ja tällee

Joel, Niko, Tommi ja Aleksi lähtevät bingoon ja Olli menee kiertelemään kauppaa, koska ei usko voittavansa bingossa mitään. Vittu mitäs tässä sitte tekis. Päätän lähteä ylimmälle kannelle katselemaan maisemia, koska se tuntuu tällähetkellä järkevältä ja saan raitista ilmaa. Tää on päivä Tukholmassa risteily, miks vitussa me ei menty Tukholmaan? No, ei voi mitään enää, nyt kun kelloki on jo aika paljon. Aamupala veny aika paljon.

Astun kannelle ja huomaan, ettei siellä ole melkein ketään minun lisäkseni. Yhtäkkiä näen Ollin, ja tunnen jonkun oudon tunteen. Mikä vittu tää tunne on, ei tää oo ittensä häpeemistä tai vihaamista mutta oudolta tuntuu silti. Mitäs helvettiä, mä lähen kauppaan nyt.

Olli

Ihan ku oisin just nähny Joonaksen täällä, tai sit en. Päätän istua ulkokannella olevalle sohvaryhmälle, johon aurinko paistaa mukavasti. Katselen maisemia ja mietin samalla, voiko tosiaan olla mahdollista, että olen ihastumassa Joonakseen. Mitä vittua pitäis ajatella. Päätän ottaa selkoa omista tunteistani kunnolla ja olla kieltämättä mitään itseltäni, koska sillä tavoin on helpointa kertoa Joonakselle. Ensin pitää hyväksyä tunteet itse.

Aikani mietittyäni tulen siihen tulokseen, että olen tosiaan ihastunut Joonakseen. En tiedä onko se hyvä vai huono asia, sillä hän taitaa olla hetero. Niinkuin mäkin luulin itteni olevan. Hetkinen... eli mä en oo hetero? Mitä vittua, luulin monta vuotta että oon. Vilkaisen rannekelloon. Mitä vittua, meneepä aika nopeesti. Otan ostoskassini ja lähden kävelemään ulkokannelta kohti kahdeksatta kantta, jossa hyttimme sijaitsee.

Ehdin kävellä portaat alas toisiksi ylimmälle kannelle, kunnes näen Aleksin. "Aleksi?" kysyn ja tartun hänen käsivarteensa "Olli! Mitä vittua me ollaan etitty sua, olit kaks tuntia jossain omissa oloissas, meil on ruokailu kohta taas" Aleksi sanoo "mhm joo sori... meen käymään hytissä, nähään sen ravintolan edessä" mutisen ja lähden nopeasti kävelemään kohti hyttiä. Mitä vittua Aleksi teki siellä yksin? Ehkä muut oli siinä jossain lähellä tai jotain.

// pahoittelut taas postaamistauosta mut unohdin eilen :D keksin tälle kans nimen jo liittyen tuleviin tapahtumiin täs tarinassa ja vaihdan kansikuvan huomisen aikana! mul on valmiita lukuja joten yritän pitää sen tahdin et postaisin tätä joka toinen päivä :]

I have a side I couldn't let you see // Olli x JoonasDove le storie prendono vita. Scoprilo ora