7. Toinen känni-ilta

76 8 1
                                    


Olli

No, ei taaskaan mee kauaa aikaa ja Joel ja Joonas riehuu jo jotain. Niillä tais nousta shotit nopeesti päähän. "Mitä vittua Joonas?" kuulen vieressäni olevan Aleksin sanovan ja nostan katseeni pöydästä. Näen Joonaksen, joka kiipeilee pöydillä "mitä vittua tosiaanki" kysyn ja samalla Joonas hyppää edessäni olevalle pöydälle. Eihän hänen tasapainonsa tietenkään pidä, ja tunnen kun hän tippuu päälleni "moi Olli!" Joonas sanoo ja virnuilee "no terve" sanon ja sitten hän kierähtää toisen sivuni kautta lattialle, jonka jälkeen nousee ylös "hei tää on hyvä biisi" Joonas sanoo ja lähtee hyppimään kohti tanssilattiaa, Joel ja Niko perässään. Tommi juoksee kolmikon perään, varmaankin tarkistamaan etteivät he tee mitään idioottimaista, niinkuin yleensä. "Nyt tulee turpaan" kuulen Aleksin sanovan ja yhtäkkiä näen Joonaksen, joka juoksee Joel perässään "mitä se teki" kysyn nauraen "kai potkas Joelia perseelle ja nyt Joel haluu kostaa" Aleksi sanoi ja nauroi, sillä samalla Joonas kompastui tuoliin ja Joel hyökkäsi hänen kimppuunsa. Mitähän kaikki muut täällä ajattelee noista.

Kun Joel ja Joonas ovat painineet tarpeeksi, he menevät baaritiskille ja tilaavat kaikille greippilonkeron "kiitos" sanon Joelille, joka ojentaa minulle yhden lonkeroista. Joonas tulee viereeni istumaan ja kietoo kätensä hartioilleni "Olli, sä oot mun paras kaveri" hän sanoo ja kuulen hänen äänestään, että hän on vitunmoisessa kännissä. Tai no tiesin sen jo siinä tilanteessa, kun hän hyppi pöydillä ja tuoleilla. "Mua väsyttää" Joonas sanoo yhtäkkiä "haluuks et tuun sun kaa hyttii ja voit mennä nukkuu" kysyn ja katson Joonasta "jooo se on hyvä" tuo sanoo ja hymyilee "me lähetään hyttiin ettei Joonas kuole" sanon ja kaikki sanovat heipat "nähäään kohta" Joonas sanoo ja alkaa nauramaan. Mitäköhän vittua tästäkin nyt tulee.

Joonas

Tiedän olevani pahassa kännissä, mutta tajuan silti vielä olevani laivalla ja että kävelemme Ollin kanssa hyttiin. Kun pääsemme oikealle kannelle, saan mahtavan idean "Olli, otetaan juoksukilpailu" sanon ja lähden juoksemaan, mutta en tietenkään pysy pystyssä kehossani olevan alkoholimäärän takia ja törmään seinään. "Vittu sun kanssas Porko" Olli sanoo hymyillen ja nostaa minut käsistäni, jonka jälkeen lähdemme kävelemään kohti hyttiä, tällä kertaa en törmäile seiniin koska Olli pitää minusta kiinni.

Pääsemme hytille ja kävelen suoraan sängylle "vittu mä en jaksa ottaa kenkiä pois" sanon ja yhtäkkiä huomaan, että Olli ottaa kenkiäni pois "ota takki pois ja vaihda vaatteet, mä voin laittaa sun kengät tohon" hän sanoo ja vie kenkäni oven viereen naulakon alle. Otan takkini pois ja tiputan sen maahan, Olli tulee nostamaan sen ja vie sen henkariin. "Olli haluuks sä nukkuu mun vieres" kysyn ja huomaan tuon kääntyvän katsomaan minua ihmeissään "no siis joo, kai mä voin" Olli sanoo ja tulee viereeni. Vittu mitä mä oon tekemässä. Laitan käteni Ollin poskelle ja suutelen häntä huulille, johon hän vastaa. Hetken päästä erkanemme ja katsomme toisiamme silmiin "öitä" kuiskaan ja silitän Ollin hiuksia, ennen kuin käännyn ympäri. Tunnen kun Olli laittaa kätensä ympärilleni ja silittää hiuksiani "öitä, huomenna sulla tulee olee darra" hän sanoo ja kuulen hänen äänestään, että hän hymyilee.


// Oon pitäny taukoa julkamisesta, koska oon ollu tosi väsyny. Eilen onnistuin rikkoo mun koulun koneen, eikä se oo korjattavissa kotona tai mitenkään helposti, eli tuun varmaan saamaan uuden koneen koulun alussa. Sinne meni kans 5 osaa tätä tarinaa, joten ei auta muu ku alkaa kirjottaa niitä uudelleen. Toisaalta siitä ei voi syyttää ketään muuta kun mua ittteäni, koska en ollu tallentanu niitä office365:teen. Hyvää päivän/illan/aamun/yön jatkoa! :D

I have a side I couldn't let you see // Olli x JoonasWhere stories live. Discover now