Kimseler aşık değil mi bu şehirde? Kimseler, bir meydanın kanepesinde kimseyi beklemeyecek mi, yüzünü bir dakika görmek için kimsenin?
-Sait Faik Abasıyanık-icimdekivitrin: Diyelim ki birine aşık oldun.
icimdekivitrin: Bu demek oluyor ki teslim oldun.
icimdekivitrin: Yani kaybettin.
icimdekivitrin: Başka bir deyişle, birini seversen her söylediğine kanarsın.
icimdekivitrin: Okursan eğer ki tanıdık gelebilir sana bu cümleler..
icimdekivitrin: Seni suçlamıyorum, belki de doğru yolu seçtin.
icimdekivitrin: Lakin bende senin bizi bırakmayacağına körü körüne inanmıştım.
icimdekivitrin: Aah ne kadar aptalım, yalanlarına kanmışım.
icimdekivitrin: Biz en çok birbirimizi tanırdık.
icimdekivitrin: Her an gözümün önünden ezberimde olan yüzün geçerdi. O güzel yüzün..
icimdekivitrin: Ama biliyor musun?
icimdekivitrin: Seni tanıyamamış olmak beni o kadar yaralıyor ki..
icimdekivitrin: Ya ben bir gün bir şey olurda seni unutmamak için her detayını o siyah deftere not aldım.
icimdekivitrin: Boşa mıydı hepsi?
icimdekivitrin: Gerçek Saye bu mu?
icimdekivitrin: Bilmiyorum, hiçbir şey bilmiyorum..
icimdekivitrin: Fakat düşünmekten uykusuz geçen gecelerim..Onlar ne olacak?
icimdekivitrin: Benim Saye'm bu değil, benim Saye'm bu kadar acımasız, düşüncesiz değildi.
icimdekivitrin: Kalp incitmekten çok korkardı..Deli gibi korkardı.
icimdekivitrin: Ben seni hâlâ bekliyorum Saye, bekleyeceğim de ancak çok geç kalma sende...
26622
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAYE /texting
Short StoryVe ben sana tekrar aşık olurdum da, senin tekrar aşık olmanı zaman bekleyecek mi sence?