Ama aşk, terk ediş değil midir zaten?
Kendini terk edip, yine kendine hicret etmek değil midir?
Yâr uğruna terk-i diyâr değilse aşk özgürlük müdür?
Yoksa özgürlüğe hevesli bir esaret mi?
-Adil Erdem Bayazıt-icimdekivitrin: Tolstoy'a göre tüm muhteşem hikâyeler iki şekilde başlar.
icimdekivitrin: Ya bir insan bir yolculuğa çıkar ya da şehre bir yabancı gelir.
icimdekivitrin: 12 Nisan 2020..
icimdekivitrin: Ankara'ya yeni gelmiştin.
icimdekivitrin: O hafta her gün yağmur yağmıştı.
icimdekivitrin: Ancak garip bir şekilde seni gördüğüm gün hava da bir tane bile yağmur damlası yoktu.
icimdekivitrin: Bu şehir bana iyi geleceğini hissetmiş olmalıydı.
icimdekivitrin: Sessiz, sakin, durgun biriydin.
icimdekivitrin: Ama içindeki o çok güzel enerjiyi, sevgiyi ben hissedebiliyordum.
icimdekivitrin: O gün varlığını henüz kavrayamamışken birden kaybetmiştim seni.
icimdekivitrin: Lakin o günden sonra her gün 08:04'de seni görebilmek umudu ile bekliyordum.
icimdekivitrin: Birkaç kez tanrının seni bana bir kerelik lütuf olarak gönderdiğini düşünmüştüm.
icimdekivitrin: Umudu yitirmiştim artık.
icimdekivitrin: Okulun da bitmesine az bir vakit kalmıştı.
icimdekivitrin: Bir süre sonra ellerimde sınav notlarım ile okula giderken birden önümde belirmiştin.
icimdekivitrin: Çok şaşırmıştım.
icimdekivitrin: O gün senin hakkında bir şey öğrenmiştim.
icimdekivitrin: Belki aynı okulda değildik ama yine de varlığın yanı başımdaydı.
icimdekivitrin: Seni görmek için bütün vakitlerimi değerlendiriyordum.
icimdekivitrin: Tekrar elimden kayıp gitmeni istemiyordum.
icimdekivitrin: Ancak bu yaşananlar çok hızlı ilerlemişti ve üç gün sonra okul kapanacaktı.
icimdekivitrin: Seni tekrar görebilecek miydim?
icimdekivitrin: Kim bilir, belki de aynı kadere sahip kişiler tekrardan rast gelirdi.
7722
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAYE /texting
Historia CortaVe ben sana tekrar aşık olurdum da, senin tekrar aşık olmanı zaman bekleyecek mi sence?