bir

90 12 13
                                    

Aşk; taşı lâl eden, zahri bal eden, gözleri al edendir.
-La Edri-

icimdekivitrin: Karşımda oturuyordun Saye'm.

icimdekivitrin: Öyle kanlı canlı.

icimdekivitrin: Nefes alış verişini hatırlıyorum.

icimdekivitrin: Güneş gözlerini kamaştırıyor, göz rengin koyu tondan elaya çalmaya başlıyordu.

icimdekivitrin: Kirpiklerin, kaşların, bahar polenleri yüzünden, yüzünde oluşan çillerin, o buruk ses tonun....

icimdekivitrin: Deli gibi bir şeyler anlatıyordun.

icimdekivitrin: Maşa ile saatlerce uğraşıp düzleştirdiğin kıvırcık saçlarını öyle güzel toplayıp kulağının arkasına atıyordun ki, yanımızdan binlerce insan akıyordu ama görmüyordum hiçbirini.

icimdekivitrin: " Kulağımın arkasında da doğum lekesi var benim biliyor musun? " diyip onu gösteriyordun bana.

icimdekivitrin: Ve tekrar aşık oluyordum ben sana.

icimdekivitrin: Seviniyordum Saye'm, aşık olabileceğim bir güzelliğini daha bulmuştum.

icimdekivitrin: Ellerin hiç durmadan hareket ediyor, göz kapakların hızlı hızlı açıp kapanıyor.

icimdekivitrin: Bahara hem kızıp, hem sevdiğini anlatıyordun.

icimdekivitrin: Sana bu kadar yakın olup aslında uzak olmak beni çok yoruyordu Saye'm.

icimdekivitrin: Bir gün beni fark edebileceğine dair olan umudum azalıyordu.

icimdekivitrin: Lakin ben beklerim Saye'm. Ben seni hep beklerim, beklerim de aşk bizi bekler mi sence?

24622

SAYE /texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin