Ve Gerçek Ruh Hastası Ramsay

30 1 18
                                    

Sayın okuyucu.

Joffrey'i zalim veya gaddar mı zannediyorsun?

Sence daha kötüsü olamaz mı?

Öyleyse daha hiçbir şey görmedin...

Bekle ve GÖR.

Ve bu Bolton piçi ile tanış.

Şaşırdın mı sayın sevgili pek ponçik okuyucu.

Şaşırma.

Çünkü Ramsay'in kendisi de önceki bölümlerde incelediğimiz Joffrey gibi bir piç.

Üstüne üstlük kendisi Joffrey'in aksine piç olduğu bilinen ve bu kendine babası Roose Bolton tarafından sık sık hatırlatılan bir piç.

En azından ensest gibi bir iğrençliğin ürünü değil dediğini duyar gibiyim.

Ama deme.Çünkü kendisi babasının annesine tecavüz etmesi sonucunda doğmuş birisi.

Hatta daha da acı olan şudur ki bir seferinde baba Roose Bolton kendisini hayal kırıklığına uğratan oğluna "Annene tecavüz ettiğime beni pişman etme" demiştir.

Ramsay'in dünyaya geliş hikayesi olan bu rezil tecavüz olayı kısaca şöyledir.

Dehşet kalesi(Dreadfort) lordu Roose Bolton kendi topraklarında kendinden habersiz evlenen bir çifti bir yel değirmeninin yakınında yakalar.

Cezalandırma maksatlı olarak adamı hemen öldürtür ve kadına da tecavüz eder.

Aradan biraz zaman geçer.

Ve talihsiz kadın zalim lordun kapısını çalar.

Kucağında bir çocukla...

O Ramsay'dir.

Kadın çocuğun Roose Bolton'dan olduğunu iddia etmektedir.

.....

Neyse....

Bugünkü konumuz Ramsay-babası değil.

Önce gelin birbirinden "sikko" olan icraatlerine bakalım.

-Theon Greyjoy'u birden fazla kez kandırmak.Ona zihin oyunları oynamak.Bunun ardındanda ona parmağını oymak, derisini yüzmek, aç susuz bırakmak ve en nihayetinde(UYARI:EKSTRA RAHATSIZ EDİCİ İÇERİK!!!) cinsel organını keserek onu "hadım" bırakmak.

-İşkenceleri ile delirtip meczup ettiği Theon'a Reek(türkçeye kokuşuk veya leş olarak çevrilebilir)adını verip onu kölesi yapmak.

-Winterfell(Kışyarı) nı teslim alırken Theon'u teslim etmeleri koşulu ile güvenli geçiş sözü verdiği Demir doğumluları kandırmak ve derilerini yüzerek onları öldürmek.

-Demir doğumluların kuzeyde ele geçirdiği kaleleri geri alırken(ki bu görevde meczup ettiği kölesi Reek'i  pardon Theon'u da kullanmıştır) teslim olanlara güvenli geçiş vaad etmek.Onlar teslim olunca da hepsini gözlerini oyup derilerini yüzerek öldürmek.

-Evlendirildiği Sansa Stark'a(Evet Joffrey'in eziyet ettiği kızla aynı kişi )=  ) tecavüz etmek(birkaç kere)....İlk cinsel saldırısında Theon'u da izlemeye zorlamak(Burada biraz Theon'a deyinmek gerekecek.Kendisi Greyjoy ailesine mensup bir Demiradalı olsa da Starkların evi olan Winterfell'de büyümüştür.Yanisi Stark çocukları ile kardeş gibidir(her ne kadar daha sonra onlara ihanet edecek olsa da).Sonuç itibarı ile kardeşi gibi gördüğü bir kızın cinsel saldırıya uğramasını izlemek zorunda kalmıştır.).

-Takıldığı kızlardan birini sadece ondan sıkıldığı için ve de kız arkadaşı onu kıskanıyor diye kız arkadaşının da katıldığı bir avda avlamak.(Kızı önce Ramsay'in kız arkadaşı  Myranda okla vurmuş, akabinde Ramsay zavvalı kızı köpeklere parçalatmıştır)

-Sansa'nın kaçışına yardımcı olmaya çalışan yaşlı bir kale sakininin derisini yüzmek.Bunu da Sansa'ya göstermek.

-En sonunda kaçan Sansa'ya onu korkunç şeylerle tehdit eden bir mektup yazmak.

-Stark çocuklarını koruyan yabanıl(Wildling) Osho'yu bıçaklayarak öldürmek.

-Yeniden evlenen babasının eşi meşru bir çocuk doğurunca önce babasını kalbinden bıçaklamak, sonra da üvey annesi-yeni doğmuş üvey kardeşini tazılara parçalatmak.

-Piçlerin Savaşı sırasında Rickon Stark'ı savaş alanının ortasına doğru koşmaya  zorlamak, arkasıdan onu vurmak için oklar atmak ve en sonunda abisi Jon'a ulaşmak üzere iken onu vurmak.

-Piçlerin Savaşı'nın sonlarına doğru Dev Wunwun'u öldürmek ve Jon'u da adice öldürmeye çalışmak.

Kısaca amk hastasının icraatleri bunlar.

Karakterine göz atmak gerekirse...

Keşke gerekmese ama.....kader ne yaparsın =)

Öncelikle o da Joffrey gibi olduğu kişiden tamamen kendisi sorumlu değil maalesef.

Bir pikopat olarak(burada kelimeyi deli-manyak manasında kullanmadım, Ramsay klinik psikiyatrik açıdan anti sosyal davranışlar gösteren bir psikopat.) biraz da kendi genetik mirasının kurbanı.

Çünkü yaptığı tüm adilikleri yeri gelince soğuk kanlılıkla anlatan bana Roose Bolton'da bir sosyopat muhtemelen.

Genindeki bu kanı bozukluğu da oğluna aktarmış.

Bunun dışında Ramsay'i Ramsay yapan ve sayılması gereken başka şeyler de var.

Bir piç olarak kötü geçen çocukluğu v.s bir yana mensup olduğu Bolton ailesi de işkenceci olmaları ile tanınıyor-sancakları bile derisi yüzülmüş bir adam şeklinde.

s bir yana mensup olduğu Bolton ailesi de işkenceci olmaları ile tanınıyor-sancakları bile derisi yüzülmüş bir adam şeklinde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanisi itoğlu it Ramsay bunlardan da etkilemiştir diyebiliriz.

Bunun dışında Joffrey'den bile daha O.Ç olan bu arkadaş maalesef ki ona göre çok daha cesur ve zeki.

Westeros'un(Game of Thrones evrenindeki kıtalardan biri) sert politik coğrafyasında hayatta kalıp mevki edinebilecek birisi.

Sonu nasıl oldu peki bu yavşağın dersen de....içini soğutacak şekilde oldu derim.....

Sansa tarafından 7 gündür beslemediği kendi tazılarına parçalatılmıştır Ramsay.

Üzüldün değil mi =).....Bırak rol yapmayı üzülmediğini herkes biliyor.

=)  =)  =)

=)  =)  =)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yazar's Rastgele İçeriklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin