Bitmedi.Baylar bayanlar.
Eğer cevabı baştan duymak istiyorsanız kısaca sorunun yanıtı bu.
Ama bendeniz burada elbette daha ayrıntılı bir inceleme yapacağım.
Öncelikle artık şunu kabul etmek gerekir.
Cem Yılmaz eskisi kadar komik değil.
Bunu son iki işi olan Erşan Kuneri ve Diamond Plus Platinium'da da görmek mümkün.
Doğruya doğru bu.
AMA...
Hala komik.
Az önce söz ettiğim iki yapımda aslına bakarsanız gayet eğlenceli işler.
Tek sıkıntıları Cem Yılmaz'ın kendi koyduğu standartı aşamamaları.
Yani burada sizin de artık gördüğünüz üzere problem Cem Yılmaz'ın bitmesi veya hiç komik olmaması değil.
Eskiye kıyasla form kaybetmesi, eski Cem Yılmaz'ın enerjisi formu ve klasını bizlere aratması.O kadar komik olmaması.
Şimdi....Gel gelelim bunun sebeplerine...
Bunun ilk sebebi tabiki de kendisinin elde ettiği servet ve edindiği yeni çevre dolayısı ile halktan kopması.
Bunun akabinde de daha önce yaptığı günlük hayatla ilgili komik-isabetli teşhislerin yerini Koç ailesinin serveti ile ilgili yapılmış insanların ilgisini çekmeyen vasat espirilerin alması.
Ya dan bunun gibi şeylerin.
Sonuç itibarı ile performans kaybı yaşamasının sebeplerinden biri bu ama bu noktada kendisini de suçlamak çok mantıklı değil.
Sonuç itibarı ile o da insanların yüzde 99 nun yapacağı gibi yaptı ve yıllarca süren çalışma-emek v.s nin sonunda kazandığı hayatın tadını çıkardı.
Ayrıca da adamın budist rahipler gibi mütevazı bir hayat için inzivaya dağın başına çekilecek veya cebinde milyonlarla mahalle kahvesinde dolaşacak hali yoktu.
Gerçekçi olmak lazım.
Her ne kadar söz konusu durumun biz seyirciler için olumsuz etkileri olsa da.
2. Sebep....Ne Ola ki
Hemen söylüyorum.
Gerçek Cem Yılmaz 2013 yılında Fundamentals gösterisinin ardından kaçırılıp öldürüldü yerine Yahudi iş adamı....
Şaka şaka....
Konu bir stand up çı olduğuna göre küçük bir şaka yapabilirim diye düşündüm.
Düşünmesemiydim...Düşündüm ama....
Neyse.
Kısaca 2. sebep Cem yılmaz'ın artık biraz da doymuşluk ve yaşlanmanın-çağı yakalayamamanın etkisi ile kendi yaşıtlarına film çekiyor-içerik üretiyor olması.
İlhamını 80 öncesi türk sinemasından alan Erşan Kuneri ve taa 2014 de çekilen Pek yakında'nın içinde yer alan eski Yeşilçam klişelerine v.s falan göndermeler yukarıdaki fikrimi kanıtlar nitelikte.
Sonuç itibarı ile bu böyle olunca da Cem Yılmaz özellikle sayısı ve etkisi her geçen gün artan gençlik z kuşağı artık adına ne derseniz deyin bu kişileri yakalayamıyor ve trendi-popülaritesi düşüyor.
Sonra da "Cem Yılmaz'da bitti yeaaa" temalı geyikler duyuyoruz bizde.
Tamam....Adam eskisi kadar popüler veya işinde başarılı değil anladıkta...
Milyon dolar serveti olan, adı şimdiden komedi efsanesi olmuş, komedyen olmanın yanında çok iyi bir aktör olan birisi....Gerekse oyunculuk gerekse iş ya da başka herhangi bir alanda normal bir vatandaşın asla sahip olamayacağı bağlantılara sahip biri çektiği "komedi efsanesi" seviyesinde birden fazla film varken nasıl bitiyor.
Bir açıklasanıza bana....
Açıklasana benim öğrenci olup geri ödemeli burs alan veya ortalama bir işte ortalama bir ücretle çalışan "twitteranaliz31" adlı hesabın sahibi dostum.
Kime yarın ne olacağının belli olmadığı bu ülkede o mu bitmeye daha müsait sen mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazar's Rastgele İçerikler
AléatoireKafama estikçe yazacağım zaman zaman birbiri ile tutarlı zaman zaman alakasız içerikler-sohpet muhabbet konuları ve diğer şeyler.