06: ben seninle arkadaş olamam

1.8K 177 116
                                    

bölüm 6:
ben seninle arkadaş olamam

×
×
×

Odada rahatsız edici bir sessizlik süregelirken Yeonjun ve Soobin birbirine kaçamak bakışlar atıyordu. Bayan Choi ve Bay Choi ise odaklanmış bir şekilde ikiliyi izliyordu.

Soobin artık bu bakışmadan rahatsız olmaya başladığında gitmek için bir bahane bulmaya çalışırken çalan zil ile herkes kapıya dönmüştü. Yeonjun boğazını temizleyerek ayaklandı. "Ben bakarım."

Yeonjun kapıya gidip açtığında gür bir ses duydular. "Heellloooo my cousin!"

Yeonjun yüzünü buruşturarak geriye çekildi. "Ne bağırıyorsun ya geç içeriye geç."

Beomgyu gülerek içeriye girdiğinde Bay Choi ayağa kalktı. "Beomgyu, hoş geldin. Ne zaman geldin sen?"

Beomgyu gülümseyerek amcasına sarıldı. "Hoş buldum amca nasılsın?"

"İyiyim, iyiyim asıl sen nasılsın?"

Bu sefer yengesine sarılırken cevapladı Beomgyu onu. "Harikayım! Sıkıldım Amerika'da biraz kaçamak yapayım dedim."

Beomgyu, Yeonjun'un kuzeniydi ve 4 yıl önce Yeonjun gittiğinde o da onunla birlikte Amerika'ya gitmişti. Asıl gitme amacı kuzenini böyle kötü bir zamanda bir süreliğine yalnız bırakmamaktı ama o da oradan bir iş bulunca geri dönmemişti.

Yeonjun gözlerini devirerek yerine oturdu. "Yine Yeonjun'un peşine takıldım geldim demiyor da."

Beomgyu umursamaz bir ifadeyle omuz silktikten sonra bir köşede sessizce oturan Soobin'i fark etti. Gözlerini kocaman büyütüp Yeonjun'a döndüğünde Yeonjun 'Ne?' dercesine kafasını iyi yana salladı. Beomgyu tekrar Soobin'e döndüğünde Soobin gülümseyerek elini uzattı. "Hoş geldin, naber?"

Beomgyu hâlâ şaşkın bir ifadeyle bakarken uzattığı elini tuttu ve sıktı. "Sen de hoş geldin, iyi senden naber?"

"İyi ben de."

Soobin, Beomgyu'yu severdi. Boşandıktan sonra onu da nerdeyse hiç görmemiş sadece Amerika'ya gittiğini duymuştu. Ama Yeonjun'un görüşmedikleri süre boyunca nerede olduğunu hiç duymamıştı. Garip bir şekilde barışmaları için can atan Bayan Choi bile söylememişti. Belki de Yeonjun söylememesini istemişti, bilmiyordu.

Beomgyu ellerini ayırıp Yeonjun'un yanına oturdu. "İki gün boş bıraktık, ne ara barıştınız lan?" dediğinde sesinin ne kadar net çıktığının farkında değildi. Öyle ki söylediğini Yeonjun'la birlikte herkes duymuştu. Soobin boğazını temizleyip önüne döndüğünde Yeonjun, Beomgyu'nun koluna koluyla vurdu. "Barışmadık, sus."

Beomgyu pot kırdığını fark edince dudaklarını birbirine bastırarak önüne döndü ve konuyu değiştirmek adına konuştu. "Ee görüşmeyeli nasılsın Soobin? İşler nasıl gidiyor?"

"İyiyim, işler de iyi, sadece şu ara biraz sıkıntı çıkaranlar var ama halletmeye çalışıyorum."

Yeonjun alttan alttan kendisine laf soktuğunu fark edince gülmemek için dudaklarını dişledi. Projesinde sıkıntı çıkardığı için böyle söylediğini biliyordu. Soobin onun bu hâline göz devirdiğinde Beomgyu konuştu yeniden. "Anladım, halledersin sen dert etme."

Soobin gülümseyip usulca başını salladığında Beomgyu, Yeonjun'a kısa bir bakış atıp tekrar Soobin'e döndü. "Ee hayatında birileri var mı peki?"

Sorduğu soru ile Yeonjun'un kaşları çatıldığında Soobin bakışlarını istemsizce ona çevirdi ve birkaç saniye sessiz kaldı. Tam cevaplamak için dudaklarını aralamıştı ki, çalan telefonla sustu ve cebinden çıkardı. Bay ve Bayan Choi'ye dönüp "Kusura bakmayın, buna bakmam lazım." diyerek ayaklandı.

exhusband || yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin