17: yıkık bir evi yeniden inşa etmek gibi.

1.2K 127 53
                                    

bölüm 17:
yıkık bir evi yeniden inşa etmek gibi.

×
×
×

Saçlarını kurulayarak banyodan çıkan Soobin, odasına gidip üzerini giydikten sonra tıkırtı sesleri gelen mutfağa doğru ilerledi. Aynı zamanda burnuna güzel kokular geliyordu. Mutfak kapısının önüne geldiğinde olduğu yerde durdu. Ona arkası dönük bir şekilde bir şarkı mırıldanarak kahvaltı hazırlayan sevgilisine gülümsedi.

Şarkısına eşlik ederek yanına ilerlediğinde Yeonjun irkilerek arkasına dönmüş Soobin'i görünce rahat bir nefes bırakıp gülümsemişti. Ellerini yıkayıp yanına gelen sevgilisine kollarını açtı. Soobin de aynı şekilde gülümseyerek yanına gelmiş ve açtığı kolları arasına girmişti.

Yeonjun önce saçlarına ardından boynuna dudaklarını arka arkaya bastırdı ve ferah kokusunu içine çekti. "Oh, mis gibi olmuş bebeğim benim."

Soobin kıkırdayarak geriye çekildiğinde öpücüklerini bu sefer de yüzüne sıralamıştı. Sevgilisi huylandığı için kıkırdamaya devam ederken Yeonjun bu sefer dudaklarına hızlı bir öpücük kondurdu.

"Kahvaltı yiyeceğiz sanıyordum?" diye mırıldandı Soobin alt dudağını dişlemeden hemen önce.

"Ben seni yemeyi tercih ettim ama."

Yeonjun'un imalı bir ses tonuyla söylediği şeye yeniden güldü ve uzanıp dudaklarına az öncekine göre daha uzun bir öpücük bıraktı. Yeonjun derin bir nefes bırakıp belindeki ellerini yanaklarını çıkarıp okşadı. "Bugün için Bay Kim'den izin aldım. İşe gitmemize gerek yok yani, tüm gün birlikteyiz."

Soobin gözlerini büyütüp heyecanlı bir sesle konuştu. "Gerçekten mi?"

"Gerçekten."

"Hiç gitmek istemiyordum bugün işe, çok iyi olmuş bu."

"Sen yeter ki bir şey iste, sevgilin senin için her şeyi halleder." dedi Yeonjun kendinden emin bir ifadeyle göz kırparken. Soobin onun bu haline gülüp yanağını sıktı. "Sen de olmasan."

"Neyse ki varım."

Soobin gülümseyerek kafasını salladığında Yeonjun tezgahın üzerindeki peynir tabağını eline tutuşturdu. "Hadi bakalım yardım et kocana."

Söylediği şeyle Soobin'in yüzündeki gülümseme silindiğinde Yeonjun da duraksadı. Farkında olmadan kullandığı kelime ikisine de garip şeyler hissettirmiş, sanki eskiden evli olduklarını unutmuş gibi afallamışlardı. Soobin kendini ilk toparlayan kişi olup gülümsedi ve "Edeyim tabii," diyerek mutfaktan ayrıldı.

Yeonjun arkasında öylece beklerken barıştıkları günden beri düşündüğü şey yeniden aklını meşgul etmeye başladı. Acaba yeniden evlenmek istese Soobin kabul eder miydi? Birbirlerini sevmeleri için illa evli olmalarına gerek yoktu biliyordu ama yine de onunla aile olmak bambaşkaydı. Bunu bir ara onunla konuşmayı aklına not edip diğer bir tabağı aldı ve arkasından salona ilerledi.

Birlikte kahvaltı sofrasını tamamen hazırladıktan sonra masaya yerleştiler. Yıllar sonra ilk kez birlikte kahvaltı yapıyorlardı. Henüz bir saat öncesinde yaşadıkları can sıkıcı konuşmadan sonra birlikte bir şeyler yapmak ikisine de çok iyi hissettirmişti.

Soobin karşısında ona heyecanlı heyecanlı bir şeyler anlatan sevgilisini dinlerken aklına evlerinde yaptıkları ilk kahvaltı gelmişti. Aynı zamanda evlendikten sonraki ilk günleriydi.

"Evlendikten sonraki ilk günümüzü hatırlıyor musun?" diye mırıldandı Soobin yüzünde tatlı bir gülümsemeyle. Yeonjun sevgilisinin aniden söylediği şeyle birkaç saniye duraksadıktan sonra kendisi de tıpkı onun gibi gülümseyerek başını salladı. Öyle güzel bir günü nasıl unutabilirdi ki? Hayatının en huzurlu günlerinden biriydi.

exhusband || yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin