Pariste Güzel Günler ❤️

3 1 0
                                    

Gün güzel bir şekilde başlamıştı, pembe uzun kollu elbisemi gitmiştim, saçlarımı makyajımı çok güzel bir şekilde yapmıştım, Ömer beni görüp vav çok güzel olmuşsun demişti, sonra hadi hazırsan çıkalım dedi bende olur dedim:) dışarıda hava serindi üzerime pembe kot ceketimi dolaptan alırken ellerini belime koyup sarılmıştı, çantamı eşyalarımı alıp çıkalım demiştim, tamam olur hayatım demişti bu dünyanın en tatlı insanı ne kadar tatlıydı, çok çekici biriydi yarabbim ne kadar tatlı yaratmış, kurban olduğum :) beraber kahvaltı yapıcağımız yer için yürümek için kaldığımız evden çıkıp asansöre bindik :) Hayatım diyerek kendinde doğru çekip yanağımdan öptü ne kadar tatlısın, dedi seni çok seviyorum dedi ben ne kadar sanşlı biriyim dedi, eyfel kulesine yakın bir yerde kahvaltı yapıcaktık, masaya oturduk, garson geldi menüyü verdi, bizde börek çay kahvaltık ne varsa sipariş verdik, herşey geldi çok açtık herşeyden yedik ve çok güzel bir manzara eşliğinde kahve yaptık, ben dünyanın en şanslı insanıyım iyiki beni seçtin dedi, elimi tutup elimi öptü, sonra kahvaltımızı güzelce, bitirip cappuccino içtik, sonra tüm kibarlığıyla içeride ödeme yaptı beraber içeriden çıkarken çok teşekkür ettik :) Eşim olduğun için çok mutluyum dedim, biliyorum bebeğim dedi :) yanağımı öptü el ele tutuşup eyfel kulesine yürüdük, çok güzel bir andı acaba kiss my lips olucakmıydı eyfel kulesinde bence olucaktı, asansörle eyfel kulesine çıktık, en üst kata çıktık ordan manzara inanılmaz derecede muhteşem görünüyordu tüm şehir çok güzel görünüyordu, manzarayı beraber çok güzel şekilde izledik, sonra o kadar insanın içinde beni kendine çekip Kiss my lips yaptı :) çok heyecan verici bir andı bu an kalbim yerinden çıkacak gibi oldu, çok romantik birandı vav:) sonra biraz daha kendine çekip belime sarıldı evet dünyanın en güzel en romantik şehrindeydik baş başa çok güzeldi :) bu kadar güzel bir şehirde olmak çok güzel gerçektende bu güzel şehrin her yerini gezmek istiyorduk beraber,manzarayı biraz daha izleyip fotoğraf çektirip artık sen nehrine gidicektik, aşağıya asansörle indik, beraber el ele tutuşup sonra sen nehrine doğru yürüdük şehir burdan çok güzel görünüyordu, beni bir an kucağına alıp taşımak istedi, çok romantik birandı bende herkes bize bakar dedim olsun dedi, parfümü inanılmaz derecede çok güzel kokuyordu Allahım bu koku ne kadar güzeldi büyüleyici bir kokusu vardı :)

My everything ❤️❤️❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin