Sen nehrindeki o romantik yerlerden, restorantlardan birine gidicektik, çünkü bayağı bir acıkmıştık, en güzel ışıl ışıl olan yeri seçtik ve hamburger ve patates kızartması yemeye karar verdik:) Dünyadaki en çok sevdiğim favori yemeklerimden biri buydu, artık pariste hava kararıyordu, bu güzel şehir akşamda çok güzel görünüyordu, yemek yiyip biraz temiz havada yürüyüp dondurma yiyicektik, benimle vakit geçirdiği için çok mutlu olan sevgilim diyen bu yakışıklı beni ne kadar çok seviyormuş :) onunla beraber tüm sorunlarımı ve problemlerimi unutuyorum bütün geçmişte olan şeyleri ne kadar güzel unutturuyor bu dünyanın en tatlı en yakışıklı en çekici insanı ne kadar güzel bir pozitif enerjisi var onunla zaman o kadar hızlı akıp geçiyorki bu inanılmaz derecede güzel olan aşıklar şehri insanı o kadar güzelleştiriyorki insan birde yanında çok sevdiği aşık olduğu insan olunca çok mutlu oluyor :) Sevgi insanı güzelleştirip mutluluk veriyor tüm o güzel enerjimi sevdiğim insanla mutlu olarak mutlu bir hayat geçirmek için istiyorum sonra o en romantik an sen nehri köprüsünün üzerinde oluyor, ellerini bana dolayıp yanağımı öpüyor, tamda orda bir sokak konseri var az ileride bizde gidip bakıyoruz ve izliyoruz işte romantik şarkılar eşliğinde gezimize devam ediyoruz, bu güzel havada yürümek o kadar güzelki:) Bu güzel şehrin gezilicek görülücek o kadar çok güzel yeri var bugün yorulduk, artık kaldığımız eve gidelimmi hayatımın anlamı diyen biricik sevdiğim olur diyorum :) Yürüyoruz el ele tutuşup sonra apartman kapısı camdan açıp buyrun leydim diyor, içeri gidiyoruz, asansörde bana sarılıp ne kadar güzel bir gündü değilmi diyor, evet hayatım diyorum dairenin olduğu katta duruyor asansör kapının kilidini açıyor, hanımefendi buyrun diyor, içeri giriyorum çantamı çıkarıyorum, kot ceketimide sonra bana uzun uzun bakıp ne kadar güzel olduğumu söylüyor, biricik hayat kaynağım, sonra yanağımı öpüyor hadi diyor odamıza gidelim diyor, olur diyorum sonra elbisemi çıkarırken beni izliyor ya diyorum nolucakki sen artık eşimsin diyor, sonra pijamalarımı giyiyorum, ve artık yüzümdeki makyajı siliyorum, yüzümü temizliyorum, artık uykuya hazırım, ömerde pijamalarını giyiyor yarabbim onlar nasıl kaslar öyle vav çok çekici yatağa gelip, bana sarılıp tüm kötü herşey geçicek benim meleğim diyor, ve hadi uyuyalım diyor o kadar içten ve sıcakki çok tatlı my everything :)