Tatlış ❤️

1 1 0
                                    

Seni çok seviyorum :) Gece çok uykum vardı, artık sabah olmuştu uyanmıştım uykulu gözlerle baktım etrafıma gözlerimi açınca etrafın ne kadar aydınlık olduğunu gördüm, sabah saat kaçtı bilmiyorum on bir olabilir, uyandım yavaş yavaş kalktım üzerime hırka giyip Ömeri uyandırmadan lavaboya gittim, elimi yüzümü yıkadım, tuvalete gittim, dolabı açıp kıyafet alıp giydim, krem sürdüm, makyaj yaptım, evet artık evden çıkmak için hazırdım, çok güzel bir şekilde hazırlanmıştım, beni hep kıskanan biricik hayat kaynağım, uyanıyordu, uyanıp güzellik nereye gidiyorsun hemde bensiz dedi, bende dedimki şey sürpriz yapıcaktım ben sana dedim ne sürprizi hayatım dedi, bende sana kahvaltı hazırlamak istiyorum onun için birşeyler sipariş vericektim dedim, aşkım şimdi boşver siparişi dedi hadi gel yanıma uyuyalım dedi bende olmaz bak dışarıda çok güzel bir hava var çıkıp gezelim, dolaşalım dedim, peki hayatım dedi, kalktı yanağımı öptü, lavaboya gitti, pijamalarını değiştirip, o kaslarını göstererek giyindi, tişört ve kot pantolon giymişti, hadi bakalım çıkalım dünya güzeli dedi vav o muhteşem parfüm kokusu çok güzeldi, evden çıktık, sonra dairenin kapısını kitledi, asansörde o güzel gülüşü ne kadar güzeldi, canım benim getir bakalım o pembe dudaklarını rujun ne kadar güzel rengi diyerek öpücük kondurdu, sonra kendi dudağı pembe olunca aşırı komik oldu, ikimizde güldük sonra ıslak mendille dudağını sildi, ve asansör durmuştu tam durması gereken yerde çıktık asansörden sonra işte apartman kapısından çıktık, yürümeye başladık heryer tertemizdi oksijen vardı ne güzel, şimdi nereye gidiyoruz biz dedim, hayatım kahvaltı yapıcaz ya dedi Ömer ay evet dedim, sonra en yakın kafeye gidelim bak şu kırmızı kafe olur dimi dedi olur dedim, oraya gittik, oturduk güzel hoş bir mekandı orda bizim gibi birçok insan vardı, herkes ne kadar mutluydu burası mutlu bir şehir sonra bizi görüp ne kadar tatlı bir çift olmuşsunuz diyen insanlarda vardı, hiç tanımadığımız insanlar bizimle konuşup ne kadar tatlısınız diyordu, bu ne kadar güzeldi, kahvaltı yaptık, sonra birer cappuccino içtik köpüklüydü, çok güzeldi, sonra gideceğimiz yere karar verdik, ödemeyi yaptık canım biricik sevgilim hayat kaynağım, Disneylanda gidelim dedi gerçektenmi dedim, gerçekten dedi, sevinçten boynuna atladım canım benim dedim, ooo bakıyorum ne kadar mutlu oldun dedi evet çok mutlu oldum dedim, hadi gidelim dedim, olur prenses dedi, dünyanın en güzel yerine Disneylanda geldik o kadar güzel büyüleyici bir yerki çok güzel o kadar büyük ve hoş bir yer buradan insan hiç gitmek istemez, çılgınlar gibi eğlenicektik birazdan, herşeye binicektik, ay tatlım sen beni çok sevindirdin mutlu ettin dedim, canım benim iyiki geldik dedim, senin mutlu olmana bende sevindim canım benim dedi :) Çok mutlu birkaç saat geçirdik, gezdik, eğlendik, yemek yedik, artık akşam olmuştu, hava hemen kararmıştı, bu hava ne kadar hızlı kararmıştı, artık arabayla apartmana dönmemiz gerekti çok yorgun bir gün geçirmiştik, eve gidip uyumak istiyorum dedim, hayatım hep uyuyorsun sen dedi, ama hiç romantik dakikalar geçiremiyoruz dedi, sanırım demek istediği şeyi anlamıştım ben yani işte tatlım çok yorucu bir gündü dedim eve gidip dinlenelim dedim, biraz buruk bir şekilde peki olur dedi, eve geldik apartman kapısından içeri girdik, asansöre bindik, asansör kapısını açtı geç tatlım dedi, evin kapısını açtı ne kadar yoruldun yavrum bebeğim dedi, sonra ben yorgunluktan uyucaktım, gel tatlım pijamalarını giy öyle uyu dedi :) yüzümdeki şeyleri temizledim, sildim pijamalarımı giydim, sonra yatağa yattım ay ne kadar yorucu birgündü tatlım dedim, evet dedi, hadi sen uyu ben seni izlerim dedi, sende uyu canım benim dedim. Önce sen uyu dedi kolunu uzattı saçımı sevdi sıcacıktı hemen onun verdiği huzur ve sıcaklıkla uykuya daldım uyudum Ömer çok tatlı birisi:) kendide ben uyuduktan sonra uyudu :))))))))







My everything ❤️❤️❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin