Sabah oluyordu, güneş doğuyordu, yavaş yavaş gün aydınlanıyordu, yavaş yavaş kolunu çekip lavaboya gitmem gerekti:) güzelim nereye gidiyorsun dedi uyanıp bende lavaboya gidiyorum dedim çabuk gel bebeğim seni özlerim dedi bende tamam hayatım dedim gelirim inşallah dedim, lavaboya gittim banyoda içeriye gelen ışıkla heryer ne güzel aydınlanıyordu, lavaboya gittim sonra ellerimi yıkadım geri yatağa yatıp Ömere sarıldım canım ne güzel kokuyorsun sen böyle dedi, ya teşekkür ederim dedim, sonra uykum var hadi uyu canım dedi bende tamam dedim, uyudum biraz daha sonra saat kaç gibi sanırım 10 gibi uyanmıştı hadi canım benim uyanıp kahvaltı yapalım dedi bende olur dedim uyandım, yataktan kalktım hava biraz serindi, üzerime ceket giydim, hayatım ben lavaboya gidiyorum dedim dur bir öpücük alayım öyle git dedi hatta beraber gidelim dedi, olmaz dedim olur dedi, beraber banyoya gittik, ben klozete oturdum, oda yüzünü yıkadı hadi tatlım biraz çabuk olalım, çünkü dışarı çıkıcaz dedi bende olur dedim, oda lavaboya gitti yüzümü yıkayıp banyodan çıktım, giyinmek için odaya gittim, sonra Ömer odaya geldi baktı bana güzellik güzelim ne giymeyi planlıyorsun bugün dedi bende kot pantolon ve güzel bir sweet dedim olur dedi, giyindim hemen banyoda makyajımı halledip geliyorum honey dedim, peki canım dedi, Ömer çoktan giyinip beni izlemeye başlamıştı bile krem sürüp cildime iyice nüfus etmesini bekledim, sonra fondöten ve concealerı sürdüm, sonra far ve rimel sürdüm, allık ve hightliter sürdüm, sonra ruj sürdüm hazırım, tatlım dedim vav ne kadar güzel olmuşsun dedi gözlerim kamaştı dedi hadi benim canım gidelim dedi, olur dedim eşyalarımı aldım evin anahtarını aldık, sonra odadan kapıdan çıktık asansöre binip dışarı çıktık, asansörde canım benim diyerek bana sarıldı, asansör tam katta durdu, kapıyı açıp buyrun leydim dedi çıkalım dışarı dedi çıktık, dışarıda güneş çok güzeldi tatlım dedi nereye gidiyoruz tabi kahvaltı yapmaya dedi, en güzel kahvaltı mekanına gidelim dedi olur dedim, kahvaltı yapmak için en güzel kafeyi seçtik, gittik güzelce kahvaltı yaptık, sonra ödemeyi yapıp ordan ayrılıp lauren müzesine Mona Lisa tablosunu görmeye gitmek istiyorduk, tabi giriş ücretini centilmen beyefendi Ömer bey ödedi gel hayatım, hayatımın anlamı benim canım dedi, içeriye girince vav dedim burası dünyanın en güzel yeri ne kadar güzel ne kadar büyük dedim, ne kadar sürede gezicektik burayı bir saatde herhalde gezerdik, inanılmaz derecede güzel eserler vardı burda hepsi birbirinden güzel değerli bu tablolar çok güzeldi, mükemmeldi, hepsini büyük bir özenle inceledik tek tek bilgi aldık bu eserler hakkında Mona Lisayı gördük Allahım o nasıl bir gülüştü, o gülüşte neler vardı çok güzeldi, ona uzun uzun baktık, sonra müzeyi beraber eğlenceli şekilde gezdik, çok güzel bir mutlu bir gün geçirdik, ordan çıkarken biricik sevdiğim jömer beni yanağımdan öptü hadi artık eve gidelim dedi olur dedim, canım dedim, sonra eve yürüyerek el ele tutuşup gittik aşırı yorucu birgündü bizim için sonra apartman kapısına geldik içeri girdik, asansöre girdik içeri ikimize çok uykuluyduk tam dairenin kapısının önünde durdu, asansör kapıyı açtı Ömer gel canım benim dedi, evimize gidelim dedi açtı evin kapısını içeri girdik, biran önce üzerimi değiştirip uyumak istiyorum dedim, tamam canım benim dedi, önce birşeyler yiyelim dedi sürpriz yapıp eve gelmeden yemek söylemişti ve herşey hazırdı o kadar romantik bir ortamdı yani gel yavrum bebeğim dedi haydi yemek yiyelim sonra uyuruz dedi o kadar uykum vardı ki gözlerimden uyku akıyordu, oturdum sürpriz hazırlanmış yemeği yedik, romantik yemek yedik, sonra masadan kalkıp koluma girdi, hadi hayatım sana yardım edeyim dedi olur dedim, elimi ağzımı yıkadım, üzerimi değiştirdim, pijamalarımı giydim yüzümdeki makyajı çıkarıp dişlerimi fırçaladıktan sonra tüm günün yorgunluğunu atmak için yatağa yattım, canım hayatım bana baktı bir dakika bende geliyorum canım dedi, sonra oraları toplayıp, pijamalarını giyip oda geldi yatağa gel bakalım dedi sarılıp uyuyalım dedi, onun huzurlu kollarında uyumak çok güzel olucak:)