Bölüm 6: Gizli Şeyler

6 0 0
                                    

Yeni güne başlarken Orion kahvesini yudumlayıp kitap okuma köşesinde kahvaltısını yapıyordu. Arkasında koca koca kitaplarla ve tek ışık kaynağı olan yanındaki pencereyle birlikte sakinliğin tadını çıkartıyordu. Elbette bir yandan bunun uzun sürmeyeceğini de tahmin etmişti. Kahvesinden tam bir yudum daha almışken kapı ÇATT diye açıldı.

Kapıdan içeri giren Alice'den başkası değildi. Telaşlı ve gergin bir hali vardı.

"Orion hemen şuna bir göz atmalısın. Acill !!"

Orion yerinden sıçrayarak Alice'e şaşırmış bir şekilde baktı. Alice, elinden mürekkeple yazılmış bir zarf uzattı. Orion zarfa uzun uzun bakarak anlamaya çalıştı ama sadece rastgele harflerden oluşuyordu. Alice' e bakarak:

"Sence şifrelenmiş bir mesaj mı ? Hmm... Büyük ihtimalle birilerinin şakasıdır Alice bir sakin ol lütfen . "

"Orion sorun yazıda değil anlamadın mı daha derinlerde!! Gerçi ilk başta ben de fark edemedim, salak kafam zaten hep böyle oluyor. Böyle şeyler hep ilk aklına gelendir derler ...."

"ALİCE ! Lütfen sadede gelir misin ?"

"Ha. Evet, evet. Yaklaştın ama şifrelenmiş mesaj harflerde değil. Mürekkebin içindeki moleküllere gizlenmiş. Ayrıca endişemin sebebi bunun bir tehdit mesajı olması. Bak işte taramalarımdan bir örnek aldım. "

Alice, Orion'a bilekliğindeki özel aletinden resmi göstermek için eğildi. O sırada yüzü de kızarmaya başlamıştı. Orion, Alice'e döndü.

"Eeee aç hadi. Nerede mesaj."

"Aa şey şey, işte, burada"

Alice mesajı okumaya başladı.

Zaman ve Uzay Araştırmaları Birliği kurumunun dikkatine,

Çok gizli bir topluluğun üyeleri olan bizlerin dikkatini çekmeyi başardığınız için öncelikle sizi tebrik ederiz. Bunun dışında halen sizinle ilgili şüphelerimiz olduğundan bulundurmakta olduğunuz zaman makinenizi çalma girişiminde bulunacağız. Eğer gerçekten dikkate değer olduğunuzu kanıtlarsanız sizinle iletişime geçeceğiz. Bu konuyu hükümet veya ilgili kurumlarla paylaşmanız halinde ani bir ters köşe yaşamanız kaçınılmaz olacaktır. 3 gün sonra girişimimiz başlayacaktır. Bu süre hazır olmanız için yeterlidir. Mesajın iletişim şekli teknolojimizin ne kadar ileri olduğunun da kanıtıdır. Lütfen uyarılarımızı dikkate alarak hareket ediniz.

İyi günler...

Z.Y.B

Not: Zamanı lehinize kullanmanız sizin yararınızadır.

Orion ve Alice o anda düşüncelere daldı. Orion, Alice'e bakarak

"Gerçekten ilginç bir durum. Tehditten çok bir davet gibi geldi açıkçası. Gerçekten ilginç..."

"Ne ilginci Orion! Bildiğin gelip çalacağız diyorlar. Ne yapabiliriz ki ? Bu ekip zaten küçük üstüne de dövüş sanatları bilenimiz bile yok. "

"Endişelenmene gerek yok Alice. Yapabileceğimiz tek şey zaten önümüzde duruyor."

"Nedir o ?"

" Tabi ki zekamızı kullanmak."

Orion ve Alice aşağı kata inerek ekibi bir araya topladı. Orion tam konuşmaya başlayacakken en geç gelen Deniz ilk sessizliği bozan oldu.

"Eeee, niye toplandık ? Yapacak bir sürü işim gücüm var. Umarım önemli bir konudur. "

Horatus araya girerek:

" İstersen bir sus da söylesin Orion ne dersin ha Deniz. "

Horatus, Denize sataşmayı severdi. Orion'un gözüne girmek için her fırsatı değerlendirirdi ve Denizin Orion'un en yakın arkadaşı olması da onu kıskandırırdı. Deniz yüzünde büyük bir gülümsemeyle ve sinirle,

"Ay bir sus sen istersen. Sanki Orion bana mı alınacak. Ha bir de, ne demişler bahtsız bedeviyi... "

"DENİZ öhöm lütfen, tamam başlıyorum arkadaşlar. Öncelikle kurumumuza şu şekilde bir mesaj gelmiştir. Bu mesajdan şu sonuçlara çıkarım yaptım."

"ilk başta mesajın gönderilme teknolojisi sık rastlanmayan ve iyi düzeyde teknoloji isteyen bir yoldur.

Ayrıca mesaj tehditten çok bir davet amaçlı gibi geldi. Yazım dilinin fazla saygılı olmasından da anlayabiliriz. Üstelik saldırmak isteyen birilerinin en savunmasız zaman gelmesi daha olası olacaktır.

Hepinizin bildiği üzere biz de boş durmayacağız ve savunmamızı güçlendirmek için elimizdeki imkanları kullanacağız. Hepimizin yeteneklerine göre sizlere bazı görevler vereceğim. Tam planımı birkaç saat sonra duyuracağım çünkü henüz bitmedi.

Bir devlet kurumuna güvenemeyiz. Nedenini sorarsanız eğer gidersek alacağımız risk daha fazla olur. Zaten elimizdeki en değerli varlık tehlikedeyken açık veremeyiz. Bir diğer neden ise hükümet bu kadar kabiliyetli olsaydı zaten bu mesaj daha dış taramalarda bulunması gerekirdi fakat sadece Alice'in kendi ürettiği moleküler tarayıcıdan görebildik bu mesajı.

Bu da demektir ki mektubu gönderen kişiler sizin de yeteneklerinizin ve bilginizin farkında. O yüzden de stratejimizi elbette buna göre hesaba katacağım. Şimdiden siz de acilen kuvvetli güvenlik önlemleri düşünüp hemen bana bildirmelisiniz sadece 3 günümüz var. "

Orion konuşmasını yaptıktan sonra Deniz sessizliğini bozdu.

"Sıçtık."



Varoluşsal Sonsuzluk : Uzay EkspresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin