"Samozrejme, len mi tak napadlo či by si k nám dnes neprišla spať aby sme si konečne vybrali byt."
*Po škole*
Konečne skončilo vyučovanie. Dnes mi odpadla jedna hodina takže som skončila skôr ako Chloe. Rozhodla som sa na ňu počkať tak som išla do kaviarne naproti škole. Je tam voľná wifi, o to lepšie, tak som si pozrela kto je ten Cameron Dallas. Chlo mala pravdu je naozaj krásny. Vypracované telo, hnedé vlasy a hnedé oči, ktoré priam kričia aby som sa do nich zamilovala. Pozerala som si jeho instagram keď ma dakto poklepkal po rameni. Kto iný ako Chlo? " Och, mala si pravdu je naozaj krásny. " povedala som jej. "Kto?" začula som za sebou iný hlas ako som čakala tak som sa otočila. "Martin? Čo odo mňa zase chceš? Jasne som ti povedala že s tebou na žiadne rande nejdem!"zvýšila som naňho hlas. "Ale ja som ti prišiel vrátiť zošit." povedal potichšie s vážnim ale zároveň pobaveným výrazom. "Ou,trapas." ani som poriadne nedopovedala a už sme sa smiali ako kone. Martin je môj veľmi dobrý kamarát, ktorý sa do mňa očividne zaľúbil a už dlhšiu dobu sa pokúša naše kamarátstvo zmeniť na niečo viac.
S Martinom sme chvíľu kecali a on sa začal ku mne približovať."Pane bože čo to robí? Ako ho mám odmietnuť s citom? Chlo kde si? Pohni si." Myšlienky mi vírili hlavou. V tom som zbadala Chlo. Aleluja moja prosba bola vyslišaná...ale....Dnes aj s takým menším oživením ale na to najlepšie si treba počkať. ♡♥♡