7.~New neighbours~

139 13 1
                                    

" Tiež sa uchechtol ale potom zosmutnel. Hneď som vedela prečo, a tak som mu podala papierik s mojím číslom. "

***

Cesta z letiska bola dlhšia ako som čakala kvôli kolónom, ale na toto si musím zvyknúť. S Chloe stojíme pred našimi dverami a nevieme sa dočkať kedy uvidíme naše kráľovstvo. "No taaak Chris nenaťahuj nás a otvor."prehovorila na mňa nedočkavá Chloe.Potočila som kľúčikom,otvorila dvere a takmer som onemela.Vyzerá to tu úžasne. Hneď sme si rozdelili izby a potom vybalili kufre. Neviem ako Chloe,ale ja som celkom unavená z letu a najradšej by som šla spať.Že čo mi v tom bráni?Hluk odvedľa.Ozýva sa odtiaľ taký rámus,že to musí byť počuť až na cestu. "Chloe?Nechce sa ti ísť so mnou zoznámiť sa s našimi hlučnými susedmi?"spýtala som sa jej a ona mi len pritakala. Zaklopala im na dvere aj keď som si nebola istá či to budú počuť. Nečakane to počuli.V dverách sa niekto zjavil tak som spustila: "Ahoo...Cameron? Aká náhoda že sa opäť vidíme. Už si pripadám ako nejaký stalker." povedala som mu s červeňou v tvári."Ahojte,poďte ďalej. " Keď som prišla do obývačky štuchla som do Chloe a pošeptala jej:"Chalani z letiska." "Ďakujem za informáciu bez teba by som to nevedela."odpovedla mi ironicky. Predstavili sme sa a potom sme sa chvíľku s nimi bavili ale stále mi tam niekto chýbal. " Auuu, čo chceš? Čo štucháš? " vyzjapla som na Chloe keď ma bolestivo štuchla do lakťa. " Vieš čo si sa pýtala či mi tu niekto nechýba? Tak sa pozri do kuchyne a zistíš kto. " Hneď ako to dopovedala som sa pozrela do kuchyne a zbadala tam Nasha. Ako som mohla naňho pozabudnúť? Pozeral sa na mňa a krásne sa usmieval. Naznačil mi aby som si šla sadnúť za ním. "Dáš si aj ty?"
spýtal sa ma a položil predo mňa misku s cereáliami."Nie, ďakujem. " "Ty odmietaš jedlo? My nebudeme kamaráti. " ozval sa Matthew a zamracčil sa."Chris odmietla jedlo? Toto je udalosť storočia. Veď ona má stále plné ústa. " vyletela so smiechom z kresla Chloe.
"Náš Matty v ženskom prevedení?" povedalCameron a už sa smiali všetci.
Skôr ako sa Nash začal smiať počula som ako šeptol niečo ako Ale ona je omnoho krajšia ako Matty.

***

"Jejda, to už je polnoc?Chloe už by sme mali ísť. Chalani ďakujeme za super strávený večer zajtra sa vidíme u nás.Dobrú"zhrnula som všetko v jednej vete a ťahala som Chloe domov. "Myslím,že so susedmi z letiska si výborne rozumieme a užijeme si ešte kopec zábavy."povedala mi Chloe keď sme už stáli pred dverami našich izieb.

Heyy, ospravedlňujem sa že dlho nebola nová časť a tým aj chcem povedať že pravidelnosť , ktorá mala byť ale nikdy nebola ani nebude :D

Ďakujem za ★★ a videnia :* ♥

New life {Nash Grier}Where stories live. Discover now