6.~Airport~

191 12 0
                                    

"A už je nám jasné že LA je náš nový domov. O týždeň odlietame za našim snom. Neskutočné.

*o týždeň neskôr*

A je to tu. Nemôžem uveriť tomu, že za pár hodín odlietame. Priznávam že sa trošku bojím. letu, lebo ešte nikdy som neletela.

***
Celé dopoludnie som strávila s rodičmi a teraz sedím v lietadle z NY do LA vedľa Chloe a ládujem sa jedlom. Vždy keď som nervózna jem. Z mojej obľúbenej aktivity ma vyrušilo silný náraz do môjho sedadla. "Prepáč nechcel som." ozavalo sa spoza mňa, "Nič sa nedeje." Odpovedala som s úsmevom tomu chalanovi za mňou. Všimla som si jeho orieškovo hnedých očí. Som si istá že som ich už videla ale neviem si spomenúť kde.
Odblokovala som mobil aby som zistila koľko je hodín a v tom mi udreli do očí Cameronove oči hladiace na mňa z fotky. "Panebože!" povedala som pomerne hlasno. "Čo je?Čo sa deje?" spýtala sa ma vystrašená Chloe. Prikázala som jej aby sa otočila. Keď zbadala Camerona sedieť za nami v očiach sa jej zjavili plamienky a začala zhlboka dýchať.
Nabrali sme odvahu prihovoriť sa ku Cameronovi a spraviť zopár selfie.

***
Práve sme pristáli v LA. Musím Martinovi napísať že sme dorazili v poriadku. Ideme si pre kufre a potom smer apartmán. A hádajte koho opäť nestretneme. Tentokrát nebol sám ale s nejakými chalanmi. S fakt peknými chalanmi. " Chloe? " ukázala som prstom pred nás, " T...to je Carter? ". Medzi tými chalanmi bol naozaj Carter Reynolds. Krokom sme sa pobrali za nimi. Odfotili sme sa a chvíľu sa rozprávali. Bol tam aj jeden krásny modrooký chalan, s ktorým sme si naozaj sadli. Volal na Nash Grier a tiež bol viner ako Cameron a Carter. " Môžem pomôcť? Vidím že máš toho veľa. " spýtal sa ma Nash keď som sa snažila všetky kufre vziať. "Ak by si bol tak milý. " venovala som mu úsmev. Všimla som si, že aj Cameron vzal kufre Chloe. Zdá sa mi to alebo v USA sú chalani naozaj väčší gentlemani?
Zaniesli sme všetko do taxíka a poďakovali sme chalanom za pomoc. Keď som si chcela nastúpiť pocítila som niekoho ruku na mojom ramene. "Stretnem sa ešte niekedy s anjelom? " bol to Nash. Ten ide na to nejak zhurta nie? "Neviem kedy si ho videl, ale keď si dáš dvojnásobnú dávku toho čo si mal tak uvidíš celé nebo." dopovedala som a uchechtla sa. Zasmial sa ale potom zosmutnel. Hneď som vedela prečo, a tak som mu podala papierik s mojím číslom.

》 ♥♡♥ 《

Taak už tu máme nejaké načrtávanie :3
Ďakujem vám že čítate a

New life {Nash Grier}Where stories live. Discover now