...Našťastie som našla v komentároch to čo som hľadala. Volá sa Carter Reynolds a je nejaký Viner či čo.
Znova mi to nedalo a musela som si zistiť kto je to Viner. Hneď ako som na to prišla pribudla v mojom mobila nová appka. Celý zvyšok večera som strávila pozeraním krátkych videí až som nakoniec zaspala.
*Ráno*
Cŕŕ, zas ten otravný budík ešteže už sú prázdniny za dverami. Chvíľu mi trvalo dostať sa von z toho môjho brlohu a dotackať sa dole do kuchyne. "Dnešok super začína. " povedala som si, keď som zistila že došlo mlieko. No nič. Dnes neraňajkujem tak aspoň môžem viac času stráviť v sprche. Milujem pocit teplej vody na svojom tele. Potom ako som sa osprchovala a spravila si rannú hygienu som zašla do šatníku. Rozhodla som sa pre kvetové šaty, riflovú vestičku a červené conversky(pozri média). Potom som si spravila vysoký cop, jemne som sa namalovala a vyrazila do školy. Keďže s Chloe chodíme na rovnakú školu a sme skoro susedy tak som ju ešte šla vyzdvihnúť. Povedala som jej o Carterovi ."Carter? Prosím ťa veď toho poznám už dlho ale pozri sa na Camerona Dallasa a potom hovor kto má super videá plus k tomu je neuveriteľne krásny."začala sa rozplývať.Ty jo, keď sa takto rozplýva ten musí byť iná trieda. "Počúvaš ma vôbec? " vyrušila ma z myšlienok."Samozrejme, len mi tak napadlo či by si k nám dnes neprišla spať aby sme si konečne vybrali byt."
Ahojte. Ďalšia časť je na svete tak dúfam že sa páči. Prvých pár častí bude trocha nudnejších ale potom sa to budem snažiť oživiť :) Ďakujem vám za Vote v predošlých častiach :) ♥
♥★Koment & Vote poteší ★♥