""Myslím ,že so susedmi z letiska si výborne rozumieme a užijeme si ešte kopec zábavy."povedala mi Chloe keď sme už stáli pred dverami našich izieb.""
Vábivosť sladkej vône ma vytiahla z postele do krásneho slnečného dňa. Namierila som si to rovno do kuchyne."Dobré ránečko." pozdravila som Chloe a sadla si za stôl. "Dobré ráno,chceš na palacinky nutellu alebo tvaroh?" "Na jednu to a na druhú to a potom si pridám." " Nenažranec!" podpichla ma. Po raňajkách som zamierila do kúpeľne. Medzitým nám priviezli veci, ktoré sme museli nechať v New Yorku. Celé doobedie sme vybaľovali. Keď sme všetko dali tam kde to má byť, spýtala som sa Chloe či by sme nešli na pláž a zavolali by sme aj chalanov. Súhlasila,tak som sa šla spýtať aj vedľa. Otvoril mi Taylor. "Ahoj kráska,potrebuješ niečo?!" "Nie,len som sa chcela spýtať či by ste nešli dnes s nami na pláž." "Len tak relaxovať? Prepáč nie, dnes tam ideme pracovne." zasmial sa a ja som sa len nechápavo pozerala. "No,pracovne myslím na fotenie. Nešli by ste s nami? Dostali sme za úlohu si zohnať nejaké kočky, ktoré by s nami pózovali." Pre boha! To nemyslí vážne že ja mám ísť fotiť "Nie, Tay, ďakujem ale určite nie. " "O 16-tej prídeme pre vás. Pa."dopovedal a zabuchol dvere,milý to chlapec. Prišla som za Chloe do izby a oznámila jej poobedňajšie plány. "Si sa zbláznila? Kedy?Ja si nemám čo obliecť. Koho to bol nápad?..."prestala som ju počúvať keď mi pípol mobil. Neznáme číslo?
???"Už sa na teba teším :3"
Me"Kto si?"
???"Podľa teba narkoman"
Me"?"
???"Nazvala si ma tak,keď som videl anjela. Toho najkrajšieho na svete, teba O:) "
Me"Nash? Už som sa začínala o seba báť :D ""Ty ťapa, zasa ma nepočúvaš" vytrhla mi mobil z ruky Chloe. "Prepáč, písal mi Nash musela som odpísať a mimochodom oblečieš si plavky tak nestresuj, dobre?". Položila mi mobil na stolík a šla do šatníka.
Uložila som si Nashove číslo pod menon Narkoman a spolu s Chloe sme si šli vybrať plavky, ktoré si vezmeme. Ja som si vybrala pásikové bielo-modré a ona čierne s bielymi guličkami. Šli sme sa prezliecť a namaľovať.
"Chris choď otvoriť prosím." zakričala na mňa z kuchyne Chloe. Kto iný by to bol ako naši susedia? Teda časť našich susedov. Po piatich minútach sme mohli vyraziť.
"Kto je fotograf a kde sú ostatní chalani?" spýtala sa Chloe. "Fotí náš kamarát Bryant a chalani sa tohto fotenia neúčastnia."odpovedal jej Cameron. Po asi pol hodine sme boli na pláži. "Ahojte." kričal už z diaľky neznámy hlas."Vidím že ste si zohnali slečny a mimochodom ja som Bryant,váš fotograf."predstavil sa mne a Chloe. "Cam, nevravel si že ostatní chalani tu nebudú?" musela som sa to spýtať keď som videla Jackov a Shawna ako sa snažia Cartera chytiť a hodiť do vody. Vyzerajú pri tom fakt komicky a hlavne Carter keď mácha rukami a nohamy aby ich 'odohnal'.
Najskôr sa fotili len oni a potom nám Bryant prikázal pridať sa. Spravili sme zopár spoločných fotiek a potom sme si chalanov striedali. Bol na rade Nash. Mali sme si sadnúť do piesku a on ma mal chytiť okolo ramena a ja si položiť hlavu na jeho rameno. Potom ma chytil do náruče ako nevestu (veď chápete nie? :D) a zahľadel sa mi do očí. "Máš krásne oči." povedal, "vlastne celá si krásna. "dodal šeptom tak, aby som to nepočula. Smola. Žačala som sa neskutočne červenať. Nash sa zrazu začal ku mne približovať a hľadieť mi hlbšie do očí.
Heyy,
Po viac ako mesiaci je nová časť na svete (konečne Christie, bravo ). Ďakujem že čítate a hviezdičkujete :)