İlginç Bilgiler

24K 717 454
                                    

•Mavi renk stresi azaltır. Uzun süre vakit geçirdiğiniz alana mavi eşyalar koyun.

•Dünya'daki suların %97'si tuzlu, %3'ü tatlı sudur.


•Sputnik'in 1957'de uzaya gönderilmesinden beridir, Dünya çevresinde dolanmak üzere fırlatılmış toplamda 38.000 adet uydu bulunmaktadır. Bunun 16.000 civarı düşmüş ya da indirilmiştir.

•Pablo Picasso, Parasızlık Çektiği Gençlik Günlerinde Yaptığı Resimleri Yakarak Isınırdı.

•Amerikalıların Üçte Biri, Uzaylıların Geldiğine İnanıyor.

•Atakama Çölüne 400 Seneden Beri Yağmur Yağmamaktadır. Yağan Yağmur Da Havada Buharlaştığından Yere Düşmemektedir.

•Tarih Boyu Yapılmış Savaşların En Uzunu İngiltere İle Fransa Arasında Olmuştur. Bu Savaş 115 Sene(1338-1453) Sürmüştür.
•Titanic Gemisi İçin 2224 Tane Bilet Kesilmişti, Ancak Gemiye 2223 Kişi Binmişti. Gemiye Binmeyen Tek Kişi İse Türk Dr Ömer Akalın 'dı.


•Bir denizanasının %95'i sudan oluşmaktadır.

•Azrail'in Hergün Bir İnsanın Yüzüne 7 Defa Baktığını Biliyor Muydunuz?
 
•Hamilelik Farelerde 1 Aydan Az Kedide 2 Ay İnsanlarda 9 Ay Yunuslarda 1 Sene

•Fillerde 1 Buçuk Seneden Fazla Olduğunu Biliyormuydunuz?

•Yetişkin bir idrarın idrar kesesi yaklaşık 600 ml idrar tutabilir. Çocuklarda bu miktar daha azdır. İdrar kesesinin 1/4’ü dolduğunda tuvalete gitme ihtiyacı duyarsınız.

•Bir İnsan Akşam Yemeğinde Ortalama 229 Kere Yutkunur.

•Titanik batmadan tam 14 yıl önce kitabı yazılmıştır
1898 yılında yazılan kitabın adı Titan'ın Enkazı.. Evet ilk dikkat çeken benzerlik kitapta batan geminin adının Titan olması, gerçekte de Titanic olması. Ama sadece bununla kalmıyor.

1- Titanic için batmaz deniliyordu, kitapta Titan için de aynı ifadeler kullanılıyor

2- İkisinin de kapasitesi 3000 kişi

3- Titanic 14 Nisan 1912'de Kuzey Atlantik'in 400 mil açıklarında buzdağına çarparak batıyor. Kitapta anlatılan Titan da, tamamen aynı şekilde, bir Nisan akşamı, Atlantik'in 400 mil açıklarında buzdağına çarparak batıyor... tarihçi - 21.5.2015



•4,483 kişi 7 dakika boyunca hulohop çevirerek Guinness Dünya Rekorları'na girmeyi başardı. Rekor, Şubat ayında Bangkok'taki Thammasat Üniversitesi stadyumunda kırıldı.

•Güney İngiltere'de 102 kişi çıplak olarak eğlence trenine binince bir eğlence trenine çıplak olarak binen en fazla kişi rekorunu kırdı.
•Dolma Kalem Alan İnsanların %98'i Kendi İsmini Yazar
•Özgürlük Heykeli'nin Ayak Numarası 879 Dur.

İLGİNÇ BİLGİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin