•Paris'teki Versailles Sarayı'nın 1300 Odası Olduğunu Halde Hiç Tuvaleti Yoktur.
•Buz çağından sonra soyu tükenmiş olan yünlü mamutun 5 metre uzunluğunda dişleri vardı.
•Vücut dili araştırmacılarına göre: Eğer bir kadın sizinle sohbet ederken, ayak ayak üstüne atıyorsa muhtemelen sizinle ilgilenmiyordur. serpil - 10.01.2014
•Venüs'ün Atmosferinde Ağırlıklı Karbondioksit Bulunduğundan Sera Etkisi Oluşup Tüm Sıcağı Depolar Ve Böylece Venüs Merkür'den Daha Sıcak Bir Hale Gelir.
•Ördek Başlı Balık Diğer Adıyla Platipus Hem Memeli Hemde Yumurtlayan Tek Canlı Türüdür.
•Bilinen en eski müzik aleti 40 000 yıl önce yapılmıştır. Bu müzik aleti geyik ayağından yapılmış.
•Dünya ile Ay arasındaki ortalama uzaklık her yüzyılda 3,78 m artmaktadır.
•Ay gündüzleri ortalama 107 °C, geceleri ise ortalama -153 °C civarındadır.
•Voleybol Amerikalı William Morgan tarafından 1895′te A.B.Dde bulundu.
•Commodore 64, tüm zamanların en çok satan kişisel bilgisayarıdır. Ağustos 1982'de 595$ fiyat ile piyasaya sunuldu.64 KB RAM belleğiyle, ses ve görüntü performansıyla o zamanların IBM uyumlu bilgisayarlarına göre daha üstün bir sistem sunuyordu. Commodore 64'ün yaşam süresi boyunca (1982'den 1994'e) toplamda yaklaşık olarak 17 milyon cihaz satıldı.
•Araştırmaya Göre Günümüzde Yaşayan Her 10 İnsandan 7'si Hoşlandığı İnsana Kötü Davranarak Dikkat Çekmeye Çalışıyor.
Antarktika, yılan ya da sürüngenlerin olmadığı tek kıtadır. emirkan - 20.05.2014
Her Yıl Yaklaşık 5 Milyon İnsan Temiz Su İle İlgili Hastalıklardan Ölmektedir.
•İbni Sina İlk Defa Narkozu İcat Etmiştir ve Böbreklerde Taş Olabileceğini Ve Nasıl Çözümlendiğini Bulmuştur.
10.000 yıl önce deniz seviyesi yaklaşık 110 m daha alçaktaydı.
Okyanus Dalgaları 100 Tona Kadar Olan Tüm Kayaları Hareket Ettirebilirler.
•Dünyanın En Zehirli Hayvanı Kolombia Kurbağasıdır Zehri Aynı Anda 150 İnsanı Veya 30.000 Fareyi Öldürebilir
•Ördek Dünyanın En Zararsız Hayvanıdır.
Tüm Dünyadaki Kedi Ve Köpekler Yılda 11 Milyar$ Mama Tüketmektedir
•Çakmak Kibritten Önce Bulunmuştur.
•Böbrekler kanı günde 300 keze kadar filtreliyor.
•Bir Deve Kuşunun Gözü Beyninden Büyüktür.