В житті буває по різному. Хтось дуже багатий , а хтось бідний. Хтось не знає горя , а хтось ніколи не відчував радості. Комусь дається все легко , а комусь треба добиватись висот важким шляхом. Іншим посміхається фортуна , а їм вона показує середній палець.
Головна героїня( 20-26р)дівчина яка все своє життя не відчувала радості. Дуже рано помер батько , а мати п'яниця заливала своє горе алкоголем. Подбати про дівчинку та малого братика було нікому. Вона дуже рано подорослішала і почала працювати ще малечею. Згодом не стало й мати.
Під своє крило їх взяла тітка (сестра батька) але вона була ще тою стервою. Життя в її домі було ще гірше ніж у власному з матір'ю яка п'є.
Так гг подорослішала та забрала брата під свою опіку. Життя було нелегке вони виживали як тільки могли. Брат навчався у школі, а сестра працювала.Головна героїня змирилася, що все життя так і пролетить за роботою. Їй вже набридла ця робота і все її життя але поштовхом стало те що помирає тітка і всі її борги переходять на гг. Тітка просто підставила дівчину і тепер вона повинна відплачувати її борги. Гроші які вона в очі не бачила навіть не тримала. Ще й таку величезну суму. На таку суму трьох життів не вистачить щоб відпрацювати.
Дівчина не витримує і хоче покінчити життя самогубством. Не про таке життя вона мріяла. Але ось так залишати брата... Виникає вибір але їй навіть подумати не дали як хтось б'є по голову і все.
Дівчина опиняється у величезному домі. Там її зустрічає саме та людина яка позичила гроші тітці. Хто ж знав що це молодий бізнесмен до того ж гарний. Дівчина нервує тому що хто зна що з нею будуть робити.
Ось саме с цієї зустрічі починається нове життя.
[Той самий молодий бізнесмен. Йому терміново потрібна дружина тому що родичі погрожують його бізнесу. Спокійний та милий. Його характер -це мрія кожної дівчини. Дуже гарний сміх. Любить фліртувати. Розумний. ]
[Головна героїня. Мила та гарна. Розумна та працьовита. Коли посміхається її усмішка робиться подібної до кішки. Любить свого брата і для нього зробить все. Відважна. З характером ]
[Брат гг. Милий та жартівливий хлопчина. Обожнює дізнаватися про нове. Мріє стати найбагатшою людиною. Любить тваринок. Любить свою сестру.]
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Натхнення. Ідеї Для Фф
Fanfiction🌸Будь ласка якщо вже берете ідеї та пишите фф. Кидайте свої назви дуже хочеться прочитати!!!🌸