Всі сперечаються чи все таки є дружба між чоловіком та жінкою? Хтось каже є хтось ні..так і не зрозуміло. Але гадаю ті у кого саме така дружба знають відповідь.
Ця історію про неподільне кохання хлопця який до нестями кохає свою подругу ще змалечку , а вона цього не помічає. Тому що він просто друг..
Товаришують вони вже декілька років і це їх найкращі роки. Знають один одного як облуплені.
Навіть їх батьки вже здружилися.Друзі один одного підтримують, люблять і радіють що в них така дружба.
Вся ця дружня історія могла б і далі продовжуватися якби не один випадок. Дівчині дуже подобався один хлопець вже три роки. Він же просто хотів якось повеселитися і завжди давав їй надію хоча б на щось. Він грався з їх почуттями рік два , а потім взагалі зробив вигляд , що не знає її. Згодом в нього з'являється дівчина..
Головна героїня розбита вкрай. Звісно друг тут як тут допомагає їй. І вислухає і настрій піднімає і щось солоденького купить то ще щось. Ну взагалі бігає біля неї як цуцик щоб якось допомогти. Звісно дівчина зворушена але є як боляче на серці. Три роки коту під хвіст..
Головний герой бачить як боляче його подрузі вирішує набрати морду тому виродку. Звісно ніхто про це не знав..
З цього і починається просвітлення головної героїні яка починає розуміти поведінку друга і навіть щось відчуває?
Головна героїня. Має багато проблем. Взагалі весела.
Головний герой.
Веселий та сміливий.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Натхнення. Ідеї Для Фф
Fanfiction🌸Будь ласка якщо вже берете ідеї та пишите фф. Кидайте свої назви дуже хочеться прочитати!!!🌸