( Одразу вибачаюся якщо щось не так написала, і може навіть когось це заділо. Вибачте!💖🌸
Ця історія про тяжке життя хлопця. Він гей. Відкритий гей. Тому зрозуміло, що його життя не можна назвати солодким. Насмішки та образи завжди в його житті. Він вже звик до цього але ж звісно це образливо. Хочеться плакати але ж ми сильні тому цього не покажем.
Так ось в школі до цього вже звикли тому вже не так чіпляють хоть щось добре. Але...нещодавно до школи перевелося багато школярів. Серед них є саме той через кого страждає наш хлопчина. І все би нічого але ж він натурал! Він високий гарний ну просто ідеал! Саме той типаж хлопця який подобається нашому герою але є натурал! Що ж буде робити наш хлопчина? Просто мовчки кохати? Чи ж він буде діяти?
Наш головний герой. Хлопчик середнього зросту. Трішки пухкенький з гарними щічками. Має гарні голубі очі ніби яскраво-голубе небо. Завжди красніє. Творча особистість. Може постояти за себе. Добрий та розумний. Гарний та милий. Схожий на дівчинку через це його багато ображали. Веселий хлопець любить поїсти.
Подруга головного героя. Завжди підтримає його. Любить його як рідного. Творча особистість. Обожнює малювати. Добра та гарна. Мила дівчина. Високого зросту. Має гарну форму. Може постояти за себе. Обожнює підколоти свого друга.
Той самий ідеал нашого хлопчика. Високий та спортивний. Має широкі плечі та гарні руки. Добрий та ввічливий. Розумний та милий. Завжди радий допомогти. Обожнює слухати музику та грати у баскетбол. Ідеал всіх дівчат у школі. Людина зі світлою душею. Просто няшка.
Друг⬆️. Високий хлопець. Спортивний. Грає у волейбол. Творчий. Мовчазний. Обожнює грати у ігри. Добрий та милий. Вміє їздити на скейті.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Натхнення. Ідеї Для Фф
Fanfiction🌸Будь ласка якщо вже берете ідеї та пишите фф. Кидайте свої назви дуже хочеться прочитати!!!🌸