Ми сприймаємо свободу як щось за потрібне і звичайне для нас, навіть не замислюємося, що маємо цінувати її як і інші речі, тому що вмить можемо втратити її.
Уявіть що ви 18-річний хлопець який вступив на перший курс омріяного університету, знайшов нових друзів, працює в милій кав'ярні і просто обожнює своє життя,в один момент йдете на вечірку друга де дуже гарно відпочиваєте, потім просто з всіма друзями і знайомими йдете грати і просто гарно проводити час, але вмить ви опиняєтеся в суді, руки тремтять в очах пливе і нічого не чути, лише одна фраза..
5 років ув'язнення.
За що?
Просто за те що той самий друг скористався вами і підкинув вам (дуже погані речі) і за це вас лишили свободи на 5 років. А головному герою і уявляти не треба.
Головний герой1- звичайний хлопець який мріяв закінчити університет, знайти роботу мрії і звісно ж знайти кохання всього життя і просто насолоджуватися життям. Дитина яка просто мріяла, але тепер її наздогнала сувора реальність.
Співкамерник ну і просто друг гг- пробув вже рік за ґратами і допомагає адаптуватися гг в тюрмі.
Гг2- головний у всьому, його поважають всі, дуже довго перебуває за ґратами, сам створив правила тюрми( які дуже важливі щоб там вижити) дуже йому приглянуся гг, і в перший день привертає його увагу. Показує йому як треба виживати в такому місці і непомітно для всіх допомагає новенькому.
Друг гг- модна сказати його права рука, у всьому йому допомагає і підтримує, недовго перебуває, але вже влився в цю атмосферу, вже як рік подобається друг гг.
Наглядач- новенький, працює лише пару місяців, не дуже подобається вся атмосфера, але робота є робота тут нічого не поробиш, вже б мабуть давно змінив її, якщо б не закохався в свого напарника.
Напарник новенького- дуже давно працює, любить тишу і порядок, в гарний відносинах з гг2, не переносить бунти, бо в один з них отримав шрам. Має симпатію до свого напарника.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Натхнення. Ідеї Для Фф
Fanfiction🌸Будь ласка якщо вже берете ідеї та пишите фф. Кидайте свої назви дуже хочеться прочитати!!!🌸