Nutella..
Intind mana ca sa iau un borcan, iar atunci un cutit imi trece prin fata facandu-ma sa ma dau cativa pasi in spate. Imi intorc privirea in directia din care a venit cutitul. Jeff statea in pragul usii.
-Hei! tip eu revoltata.
-Nu te atingi de nutella! se rasteste el.
-Dar.. De ce nu?
-Pentru ca e a mea!
Eu nebagandu-l in seama intind iar mana spre dulap, acesta prinzandu-ma de incheietura.
-Nu e nu! zice el.
Inchid dulapul si ma pun pe scaun la masa, incrucinsadu-mi mainile si intorcadu-ma cu spatele. Atunci vad unul dintre borcanele de nutella alunecand le masa, urmand sa se opreasca chiar in fata mea. Imi ridic capul si il vad pe L. Jack. Ii zambesc si iau borcanul de nutella.
Ies din bucatarie si ii vad pe Jeff si Ben jucand jocuri video. Incerc sa trec neobservata, dar inainte sa pot urca pe scari il aud pe Jeff strigad:
-Fiona! Ce ai acolo??
Acum nu mai scap vie, imi zic inainte sa urc scarile in viteza. Ajungand sus, ma bag in prima camera pe care o vad. Ma rezem de usa si rasuflu usurata.
-Ce faci aici? ma intreaba posesorul camerei.
-Oh, hei Sally. Ma ascund de Jeff.. Tu?
-Aia e nutella? ma intreaba uitandu-se in continuu la borcan.
-Da, zic eu. Daca vrei o impartim.
In timp ce eu si Sally mancam nutella si radeam de faptul ca Jeff nu poate deschide usa, auzim un zgomot de .. Nu stiu .. De motor, cred. Oh, nu! Era o drujba, care tocmai trecea prin usa lui Sally. Dupa ce usa cade, intra Jeff cu drujba in mana.
-Stiti eu ar trebui sa ma duc sa imi caut prietenii.. zic eu cu o fata nevinovata, dar Jeff nu ma baga in seama.
-Slender !!!! se aude un strigat din partea lui Sally.
In urmatoarea secunda, Jeff era atarnat de un tentacul, fugind in aer.
-Eu ar trebui sa plec, repet pentru a auzi si Slender, acesta dand aprobator din cap. Jeff inca fugea in aer, cand Slender il da cu capul de tavan. Cobor scarile. E. Jack si L. Jack erau acolo, vorbind. Ben se juca iar jocuri video.
Ma indrept spre usa, dar L. Jack ma intrerupe, punandu-se in fata mea.
-Unde pleci?
-Sa imi caut prietenii.
-Ba nu pleci, zice E. Jack.
-$%@#%*, se aude o injuratura de la Ben, dupa care toti il privim. Iar am pierdut jocul, adauga la final.
Nu il bag in seama si trec pe langa L. Jack spre iesire, dar ma prinde de incheietura.
-De ce nu ma lasi sa plec!? zic eu iritata.
-Pentru ca e periculos in padure penteu un om.
-Cum sa iti zic. Am stat intr-o padure timp de cateva zile si inca traiesc. M-am certat cu un demon si inca traiesc. Mi s-au facut vraji, m-am luptat cu un om ciudat, i-am tinut piept "marelui" Jeff the Killer si nu am murit, am zis eu ridicand tonul.
-Fiona, e periculos aici! imi explica el din nou, iar E. Jack da aprobator din cap.
-Care e adevaratul motiv pentru care vreti sa raman? intreb eu, dar nu primesc niciun raspuns.
Dupa un moment de tacere, E. Jack sparge linistea:
-Stim de prietenii tai, de Samanta, de acel colier magic si mai pe scurt.. Stim totul.
CITEȘTI
~Lantul magic~
ParanormalFiona este o fata normala. Cu o viata normala... Dar toate astea se schimba o data cu gasirea unui lant, care ii da puteri neobisnuie, dar ii pune si viata in pericol. Ea, impreuna cu prietenii ei trebuie sa infranga fortele raului, trecand printr-o...