1. Subsolul scolii

646 32 4
                                    

N/A
Hello, ma gândeam sa republic cartea asta din 2016. Nu e terminată, nu va așteptați să o termin, sunt sigura ca are si greseli, aia e.
Enjoy!
...........................

Eram in luna octombrie, aproape de Halloween. La primirea vestii ca vom face si o petrecere cu clasa am sarit in sus de bucurie. De fapt doar m-am gandit la asta .. Nu puteam sa sar in timp ce doamna diriginta ne vorbea, dandu-ne detaliile petrecerii. Iar atunci mi-a venit ideea: de ce nu am face petrecerea la subsolul scolii. Stiti, locul ala intunecat plin de "fantome" si "monstri". Da! Este locul ideal! Asa ca am vorbit cu doamna diriginta, iar ea fost de acord. Chiar mi-a zis sa merg pana jos sa vad care ar fi sala potrivita in care sa tinem pertrecerea. In pauza am luat-o pe Rachel si ne-am dus la subsol.

Eram in fata usii vechi a subsolului, pe care am deschis-o incetisor.

-E intuneric acolo jos, spuse Rachel.

-Ce ar fi sa aprindem lumina. Intrerupatorul e chiar acolo, zic eu.

-Oh, da, a adugat ea. Stiam asta.

-Ba nu! Pentru ca ai scaieti pe creier, zic eu razand.

-Da?! Ei bine, si tu la fel, adauga Rachel in timp ce aprindea lumina.

Coborand scarlile auzim niste chicote si susoteli.

-Ce a fost asta?! a tipat Rachel

M-am intors spre ea. Era alba la fata. Eu eram la fel de speriata ca ea.

-Șșt !! Taci un pic, am zis eu in soapta.

Liniste..

-Poate ni s-a parut. Hai sa ne continuam drumul. Diriga' a zis sa gasim o sala in care sa tinem petrecerea.

Ajungand jos, vedem un hol de-a lungul caruia erau o multime de usi. Mergem spre o usa, dar dintr-o data lumina se stinge. Eu si Rachel tipam si incercam sa ne intoarcem, dar din cauza intunericului nu vedem drumul asa ca inaintam bajbaind pana dam de o usa, care s-a deschis fara efort. Intram, inchizand usa dupa noi si cautam intrerupatorul. Il gasim si aprindem lumina.

Ma uit la Rachel. Ea se uita la mine. Eram amandoua speriate.

-Si acum ce facem?! zice Rachel.

Eu nu ii raspund. Ma uitam prin camera. Tapetul era dezlipit, iar peste tor erau panze de paianjen. Era infiorator. Dintr-o data se aud niste pasi insotiti de chicote.

-Fiona! Ce facem acum?

Rachel avea lacrimi in ochi. Eram ingrijorata.

Ma uit pe gaura cheii.

-Uite! Lumina e aprinsa! Si cred ca .. cineva se apropie pe hol.

Rachel nu mai rezista si da drumul catorva lacrimi care se preling pe obraz. Ne era din ce in ce mai frica. Ma dau de langa usa. Pasii se aud tot mai tare. Clanta se misca, iar usa se deschide incet cu un scartait. Inchid ochii. Simt cum cineva se apropie de mine, apoi aud rasete. Deschid ochii. In fata mea si a lui Rachel stateau Kate si Mandy (doua colege) razand cu toata pofta. M-am mai linistit un pic.

-Doamne! Sa nu mai faceti asta niciodata, zic eu.

-Nu stiti ce sperietura am tras, adauga Rachel.

Fetele s-au uitat la noi, dupa care au inceput sa rada mai cu pofta. Ma uit la ele si ma gandesc la cele intamplate, dupa care incep sa rad si eu, ia Rachel incepe si ea sa rada. Ei bine, da! A fost o siuatie amuzanta.

-Cred ca asta ar fi sala perfecta pentru party! zice Kate.

-Da, incuviinta Mandy

-Mda, acum hai sa mergem, sugereaza Rachel.

-Da, haide! incuviintez eu.

Inainte sa ies, mi-am mai arncat o privire prin camera si atunci l-am vazut: era colierul care urma sa imi schimbe viata. Ma uit cateva secunde la el, dupa care ma hotarasc sa-l iau. Sunt sigura ca nu mai apartine nimanui.

Ce ai acolo? intreaba Kate.

-Un colier. Ma ajuti sa mi-l pun?

-OK.

-Haideti! striga Rachel. Vom intarzia.

-Ce ora avem?

-Fizica! raspunde Rachel.

-Oh, nu.

Fugim repede spre clasa. Cand vrem sa deschidem usa observam ca e incuiata.

-Fir'ar! Sunt in laborator, spune Kate.

Fugim repede spre laborator. Ajungand, deschidem usa.

-Buna ziua. Ăă .. zic eu pierduta.

-Ă .. Ne scuzati de intarziere, ma completeaza Mandy.

Profesoara se uita urat la noi, iar dupa un scurt timp de gandiere spune clasei:

-Ei bine, deoarece colegele voastre au inatarziat (se uita la ceas) 15 minute vom da un test fulger.

Apoi se uita spre noi si ne face semn sa ne asezam.

...

Dupa o ora lunga si obositoare ne intoarcem in clasa. Charl trece pe langa noi si spune sarcastic:

-Mersi, fetelor ..

-Parca iti placea fizica! strig eu la el, dar nu ma baga in seama.

Charl nu era genul de baiat cu care m-as putea imprieteni. Era.. Nu stiu .. Pur si simplu nu imi place de el. Are un carcter golanesc, cu toate ca de multe ori ne face pe mine si pe restul clasei sa radem.

Ajungem in clasa. Cand am intrat mi-am imaginat ca ma urc pe o scena si toata lumea arunca cu rosii in mine. Pfff, minunat.

Ingrid vine topaind spre noi.

-Nu-i nimic fetelor. Dar cum ati reusit sa intarziati atat de mult?

-Am fost la subsol..

In timp ce ii povestim, Seth vine si se aseaza langa Ingrid, vrand sa asculte ce vorbim.

-Du-te! Spune Ingrid

-Dar de ce?

Seth este indragostit de Ingrid din clasa a V-a, deci de 3 ani. Este un pasionat de jocuri pe calculator. pfff.. Omule, traieste-ti viata. Lasa jocurile pe calculator. Si renunta. Ingrid nu o sa te placa niciodata! :))))

Apropo, Ingrid e o fata foarte draguta. E o prietena buna. Daca ar fi sa o descriu intr-un cuvant ar fi acadea sau curcubeu sau .. Nu stiu .. Ceva dragalas oricum ^^

Sa revenim.

-Dar de ce?

-Pentru ca.. dar inainte sa isi termine propozitia profesoara de religie intra pe usa.

-Buna ziua copii. Inainte sa incepem am un mesaj de la doamna voastra diriginta: a spus ca nu mai puteti da petrecerea de Halloween...

---------------------------------

Prima mea carte !! ^_^ Vreau pareri :*

~Lantul magic~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum