Bölüm 1

25 2 0
                                    

*Ela'dan*

Önümdeki soruyu on birinci kez okuyordum ama hiçbir şey anlayamıyordum. Normalde Türkçem kötü değildi ama son zamanlarda soruları çözmekte gerçekten zorluk çekiyordum.

On ikinci kez okuyup anlamadığımda anlık gelen sinir kriziyle kitabı yırtmaya çalışmıştım.

Ellerimi bir el sarıp beni durdurdu. Kafamı kaldırdığımda kaşları çatık bir Can'la karşılaşmıştım.

" Sakin olsana biraz kızım, yırttıktan sonra pişman olup ağlayacaksın 1 saat boyunca. " Dedi Can.

" Yırttığı bir test kitabı için ağlayan ilk insan olarak tarihe geçeceksin valla Ela. " Dedi Esin.

" Türkçe mi? Her zaman çok iyi netler çıkardığın ders mi? " Dedi şaşkınlıkla kitap kapağını görmüş olan Can.

" Son zamanlarda pek yapamıyorum. " Dedim dudaklarımı büzerek.

" Senin kadar iyi olmasa da benim Türkçem iyidir. Çalıştırayım mı? " Dedi Can.

Türkçeyi Can'dan daha iyi yapan benim şimdi Can'dan bana çalıştırmasını istemem garipti ama sanırım son konuları anlamamıştım.

Can'la beraber kantine inip ben bir masaya oturduğumda Can kahve almak için sıraya girmişti.

***

" Anladın mı? " Dedi Can kafasını bana çevirirken.

4 boş dersimiz olduğu için saatlerdir buradaydık ve kafam allak bullak olmuştu artık.

" Hayır. " Dedim dürüstçe.

Can yüzüme gelen saçı kulağımın arkasına koyarken,

" Ben mi anlatamıyorum yoksa sen mi anlamıyorsun güzelim? " Dedi.

Güzelim?

" Kafam doldu ondandır. Yoksa iyi anlatıyorsun sen " Dedim.

Üçüncü kahvemin son yudumunu alıp etrafta gözlerimi gezdirirken bizi sinirle izleyen Onur'u gördüm.

Ona bakma tenezzülünde bile bulunmayıp ayağa kalktım.

" Lavaboya gidiyorum, gelirim birazdan " Diyerek lavabolara ilerledim.

Ellerini kurulayarak çıktığım sırada iki kol beni duvara sıkıştırmıştı.

Kafamı kaldırınca Onur'la göz göze gelmiştim.

" Ne var? " Dedim bıkkınlıkla.

" Ne mi var? Neden Can'la bu kadar yakınsın? " Dedi Onur.

" Sana ne Onur? Sevgilim değilsin artık, karışamazsın. Farkında mısın? " Dedim.

" Ela, mantıklı düşünür müsün artık!? Seni aldatmadım, kafanda kurdun resmen her şeyi " Dedi sinirle Onur.

" Müge'yle öpüşürken gördüm seni, ne kafada kurması ya? " Dedim.

" Ela, bak yemin ederim bir kere bile öpmedim Müge'yi. Arkadaşız sadece. Başkasıyla karıştırmışsın " Dedi Onur.

" Sendin Onur! Ben seni böylesine çok severken beni aldattın. " Dedim.

" Aldatmadım, Ela. Yemin ederim yok öyle bir şey ya " Dedi Onur.

" Bıraksana kızı. "

Duyduğumuz sesle Onur da ben de gelen kişiye dönmüştük.

---

Oylarınızı bekliyoruuum 🐸

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sanrı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin