*Harry'nin Anlatımı*
Sahneye çıkmamıza 5 dakika vardı.Ve ben çok heyecanlıydım.Acaba o gelecek mi diye düşünmeden edemiyordum.Gelmeyeceğini defalarca söylesede yinede bir umut bekliyordum işte.Çıkmamızı söyleyen görevlinin sesini duyduğumda çocuklarla beraber sahneye çıktık.Sahneye çıktığımızda Directioners çığlık atmaya başladı.Gülümsedim kendi kendime.Hepsini çok seviyorum.
Söyleyeceğimiz son şarkı olan Diana'da bitince M&G odasına geçtim.Gelen fanlar resim çekilip gidiyordu.Onların hepsinin gerçek Directioner oldukları için değilde sadece zengin oldukları ve arkadaşlarına gösteriş yapmak istedikleri için geldiklerini biliyordum.Çünkü hiçbiri bize nasıl olduğumuzu falan sormuyordu.Bir tanesi hariç.Onun gerçek bir Directioner olduğunu anlamıştım.Tüm çocuklara nasıl olduklarını sorup sıkıca sarılmıştı.Yüzü bir yerlerden tanıdık geliyordu ama umursamadım.Benimlede fotoğraf çekildi.Çocuklarla birlikte kulisten çıkacakken bir ses arkamı dönmemi sağladı.
"Kıvırcık!" O an onun kim olduğunu anlamıştım.Koşup bana sıkıca sarıldı.Kollarımı boynuna doladım.Gelmişti.Bana sürpriz yapmıştı.Biliyordum.
"Lindsay," diyebildim sadece.Yüzünü ellerimin arasına alıp alınlarımızı birbirine dayadım.
"Sana senden hoşlandığımı söylemiştim ya," dedim.
"Evet,söylemiştin."
"Vazgeçtim,senden hoşlanmıyorum.Seni seviyorum Lindy."
"Seni seviyorum Kıvırcık."
**
İşte beklenen bölüm flxjd
Sonuna buluştular ha?
Ve henüz final yapmayacağım gibi gözüküyor x
Hepinizi seviyorum
Ashton38,DieAnotherDay,ZainVaticCat ve daha bir çok okuyucuma teşekkürler yorumları ve oyları için~Şuan duygusalım..........
Yarından sonra teog sınavım var dua edin benim için,öptüüüüüüm ponçikler x
Multi sarılmış Harry and Lindsay❤️
Multiye koyduğum videoyu kulaklıkla dinleyince mükemmel oluyor deneyin
Thnx bye x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twitter// Styles
FanficBU HİKAYE COK CRINGE KUCUKKEN YAZMISTIM DALGA GECMEK İCN OKUYABİLİRSİNİZ AMA CİDDİYE ALMAYIN SAKIN TMM MI HADİ BYYYEE İmkansızı sevmek gibiydi seni sevmek. Mesafelere ve önümdeki engellere rağmen seviyorum seni. Kıvırcık saçların,yeşil gözlerin olma...