Bu bölümü doğru tahminde bulunduğu için @XbadxxX e ithaf ediyorum.❤️ İyi okumalar.
******
Harold❤️:LindsayyyLindsay❤️:Efendimm
Harold❤️:Arkadaşım uçaktan inmiş,ismi Diana,matematik öğretmeni birazdan senin evinde olacağını söyledi :-)
Lindsay❤️:Harry,cidden gerek yoktu ama teşekkür ederim seni seviyorum
Harry❤️:Önemi yok Lindsay
****
Lindsayin anlatımı-->Kapının çalmasıyla Diana'nın geldiğini anlamıştım.Kapıyı açmak için oturduğum koltuktan kalktım.Kapıyı açtığımda şok geçirmiştim.Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.Karşımda duran Harry'e sıkıca kollarımı sardım.Ona sarılmak çok güzeldi,bambaşkaydı.
"Harry,aman tanrım!" Güldüğünü duydum.Gülüşü bile beni mutlu ediyor."Burada olduğuna hâlâ inanamıyorum!"
"Seni özlemiştim bebeğim." Sarılmaya devam ederken bir yandan da o güzel kokusunu içime hapsediyordum.Aşık olduğum insana sarılmak mükemmel hissettiriyordu.
"Ben de seni özlemiştim Hazz." diyip kıvırcık saçlarıyla oynadım.
*
Yarın ki matematik sınavımı unutmuştum bile.Bana her şeyi unutturuyordu."Bana ilk konuştuğumuz zamanlarda attığın mesajı hatırlıyor musun Lindsay?"
"Hangisini?"
Başımı onun göğsüne yaslamamı sağladı ve uzun ince parmaklarıyla saçlarımla oynamaya başladı.Şimdiden mayışmıştım bile.
"You and i,we don't wanna be like them.We can make it till the end.Nothing can come between you and i."
Tanıdık sözlerin kulağıma dolmasıyla hangi mesajdan bahsettiğini anladım.Ona 'Bana you and i söyleyip,seninle uyumama izin verirsen dünyanın en mutlu kızı olurum.'
demiştim.
"Lindsay?" Başımı göğsünden kaldırmadan cevapladım."Hmm?"
"Şimdi dünyanın en mutlu kızı mısın?"
***
Farkındayım 3 gündür bölüm yayınlamamıştım ama sınav haftasındaydım o yüzden yani.Ve finale 5 bölüm kaldı inanmıyorumnm:(FİNAL YAPMAK İSTEMİYORUM
Sizce texting ve normal karışıkmı yazayım?Yoksa texting devam etsin mi?
Yorum yaparsanız sevinirim çok teşekkürlerrrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twitter// Styles
FanfictionBU HİKAYE COK CRINGE KUCUKKEN YAZMISTIM DALGA GECMEK İCN OKUYABİLİRSİNİZ AMA CİDDİYE ALMAYIN SAKIN TMM MI HADİ BYYYEE İmkansızı sevmek gibiydi seni sevmek. Mesafelere ve önümdeki engellere rağmen seviyorum seni. Kıvırcık saçların,yeşil gözlerin olma...