oturduğumuz koltukta başımı eddie'nin omzuna yaslamıştım, ve hiç rahatımı bozmak istemiyordum fakat bira içmemde gerekiyordu. başımı kaldırdım ve buz gibi olan biramı yudumladım. eddie bana hayranlıkla bakıyordu, aslında bana değil dudaklarıma bakıyordu. beni bu kadar çokmu istiyordu?
max: hadi dc oynayalım.
dustin: ciddi misin çok sıkıcısın max.
mike: kes sesini dustin!
eddie: içinde her şey olucaksa oynarım. *y/n'ye sırıtarak bakar*
y/n: çok azgınsın ed.
eddie: sende öylesin sanki bilmiyoruz.kapı çalar nancy robin ve steve gelir.
steve: neden y/n ile sarmaş dolaşsın?
y/n: sadece arkadaşız merak etme steve.
eddie: sadece ar- *y/n eddie'yi susturur*
y/n: bu arada jonathan nerde nancy?
nancy: bugün evde kalmak istediğini söyledi, çok ısrar ettim ama gelmedi.steve kıskanmış gibi gözüküyordu, eddie'ye ters ters bakıyordu. hoşuma gitmemişti. kuzenini böyle korumayacak herhalde. hepimiz yere oturduk.
max: hadi şişeyi çevirin.
steve: ne şişesi, bekle küçük çocuklar gibi dcmi oymayacağız max??
max: evet, beğenemediysen siktir olup gidebilirsin.
steve: bu kadar kaba olmanı gerektirecek hiçbir şey yapmadım max, sakin ol.steve'in alındığı çok belliydi, fakat neden max böyle davranıyordu? acaba aralarında bir şeymi geçmişti.
y/n: çeviriyorum o zaman.
şişeyi çeviririm, soran kişi benim cevaplayan/yapab kişi ise eddie'dir.
y/n: doğruluk mu cesaretlilik mi?
eddie: doğruluk.
y/n: benden hoşlanıyor musun?steve bu sorumun üstüne başını kaldırdı, sırtını dikleştirdi ve eddie'ye baktı.
eddie: bilmem hoşlanıyor muyum güzelim?
y/n: soruyu ben soruyorum.
steve: ee eddie hoşlanıyor musun?
eddie: beğeniyorum diyelim.sadece beğendiğine inanamıyordum, bana o kadar şey yaptıktan sonra sadece "beğeniyorum diyelim" demesi kalbimi çok kırdı. çünkü her şekilde sikicekti beni. bunları düşünürken yüzüm fark etmeden düşmüştü. eddie bunu fark etti ve gözlerimin içine baktı.
max: eddie sen çeviriyosun.
eddie şişeyi çevirdi ve ne kısmetse cevaplama/yapma kısmı bana gelmişti. gözlerimi eddie'den kaçırmıştım ama en sonunda tekrar buluşmuşlardı.
eddie: doğruluk mu cevaretlilik mi?
y/n: cesaret.
eddie: kendine güveniyor gibisin, bu gece benimle sevişeceksin.göz bebekleri büyümüştü, gerçekten istediği bu olamazdı değil mi?
steve alaycı bakışlarla bana baktı, tamam diyeceğimi düşünmüyordu.y/n: kabul.
eddie: biliyordum.herkes sessiz bir biçimde bize bakar, bizde onlara bakarız. max'in ne düşündüğünü kesinlikle tahmin edebiliyordum. bir süre sonra sessizlik bozuldu ve oynamaya devam ettik. oyun boyunca 4 tane bira içmiştim ve sadece çakırdım, bu güzel bi şeydi aslında. eddie 3 tane içmişti ve hala ayık şekilde duruyordu. herkes bayılmış gibiydi, sadece robin ben ve eddie ayıktık. elime sigara aldım tam yakacakken robin yere attı.
y/n: hey!
robin: zararlı, izin vermiyorum içmene. ayrıca size iyi eğlenceler lütfen çok ses çıkartmayın çünkü uykumdan olmak istemiyorum eğer uykumdan olursam sabah zombi gibi gözükürümve herkes benden korkar bunu istemiyorum o yüzden inlemeleriniz hafif olsun ve yine çok konuşuyorum özür dilerim bazen hep böyle oluyor kendimi durduramıyoru-robinin ağzını elimle kapatmıştım ve konuşmasına engel olmuştum. bunlar yaşanırken herkes odaya kapanmıştı bile.
robin: gidiyorum, dediğim gibi ikinizin sadece sesini duymak istemiyo-
eddie: tamam robin merak etme gerçekten sessiz olacağız. *güler*robin göz devirip odanın kapısını hızlı şekilde kapatır.
eddie: burası çok sıkıcı, bence bana gitmeliyiz. hem oyuncaklarımda var sana onları gösteririm.
y/n: oyuncakların mı?
eddie: anlarsın işte kelepçe falan.
y/n: hmm peki sen nasıl istersen.eddie'nin arabasına bindik ve yol boyunca bir elini bacağımda tuttu. sonunda gelmiştik ve kapıyı açıp içeri girdik.
eddie: hazır mısın? *y/n'yi yatağa atıp bordo rujunu eliyle dağıtır.*
eddie: birazdan dudaklarımla aynısını amına yapacağım y/n.alttan ona bakarken kendimi ezik gibi hissetsemde bu hoşuma gitmişti. kıyafetlerimi çıkarıp beni yatak başına kelepçeledi ve hardcore sikmeye başladı...
ciddi okunmuş bir hikaye olduğu için baya üzüldüm ve sadece arkadaşlarıma atıyodum bi anda 70 kişi okumuş amk. (eda için yine bordo ruj ekin için de tam smut bölümü oldu imdat)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eddie munson ile hayal et (smut)
Фэнтезиeddie wattpad ve tiktokta herkesin ağzına verdiği için bende böyle bi şey yazma kararı aldım