8. bölüm- karmakarışık part2

376 19 19
                                    

"ilgimi çekiyor, hemde fazlasıyla...
neden bana böyle davranıyor bilmiyorum ama galiba ondan çok hoşlanıyorum. bundan çok utanıyorum çünkü beni yargılarlar. belki o da beni seviyordur? hiç sanmam, benim gibi birine neden baksın ki? ikimizde birbirimizi kullanıyoruz sadece. ama ben ona artık duygusal anlamda yaklaşmaya başladım, bu hiç hoşuma gitmiyor. biriyle konuşmam lazım... ama kim?"

eddie: Y/N! NERDESİN Y/N!

bana seslenmesi umrumda değil, onu istemiyorum yanımda, ama o olmayınca daha da kötü hissediyorum kendimi. belki konuşmam gereken kişi o dur. ama hayır, aptallaşma y/n o seninle alay edicek. ama ya etmezse?

eddie: burdasın *sarılır*
y/n: yalnız kalmaya ihtiyacım var, git burdan!
eddie: bence de benimle konuşmalısın.

elimde tuttuğum kağıda bakıyordu, çok utanıyordum. kızardığımı hissediyorum..

y/n: yok öyle bir şey yani yok işte!
eddie: belki bende senden hoşlanıyorumdur ha?
y/n: ben senden hoşlanmıyorum git başımdan eddie.
eddie: hadi amaa hareketlerinden herkes anladı, bena ilk söyleyen dustin'di hatta. max seninle konuşmak için fırsat arıyordu ama araya mike girince bu biraz zor bir hal aldı.

anlamsız gözlerle ona bakıyordum, o da bana masum gözleriyle bakıyordu. anlam veremiyordum! nasıl... nasıl böyle bir şey mümkün olabilir?

y/n: senden hoşlanmıyorum munson, biz sadeve arkadaşız.
eddie: belki artık arkadaştan öte olmalıyız.
y/n: söylediklerinde ciddi değilsin.
eddie: senden hoşlanıyorum y/n, sadece sana söylemeye korktum beni yargılarsın diye.
y/n: bende seni seviyorum


yeter valla yeter çok sıkıldım ilk bi düşündüm taşşağına yazsam arkadaşlaeıma atsam onlar okusa sadece diye SONRA 3 K OKUNMUŞ ALO BEN BUNU İSTEMEDİM OLMAAAZ neyse bu kadar

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

eddie munson ile hayal et (smut)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin