Necdet Engin'den Serenity

14 1 0
                                    

 Kanada'da yaşayan müzisyen Necdet Engin'in Serenity adlı albümü Ütopya Müzik Yapım imzasıyla çıktı.

Engin, müziğe 13 yaşında gitar çalarak başladı. İstanbul Belediye Konservatuarında ses ve müzik teorisi eğitimleri aldı.

Akademik eğitimini Marmara Üniversitesinde tekstil teknolojisi alanında geliştirdi. bu yıllardan itibaren İstanbul'da sahne aldı. Gerek solo gerek grup içinde performanslarını sergiledi. Ardından İstanbul'daki Pera Müzik okulunda Türkiye'nin seçkin caz gitaristi Rene Macaroğlu'nun verdiği "bilgisayar destekli caz kompozisyonu" derslerin tamamladı.

Engin hayatını bu dönemini Kanada'da geçiriyor. Ancak hayatı burada da müzikten uzak değil. Centennial Toronto'da New Media Design'da web ve ses tasarımı, kullanıcı arayüzü ve grafik yönetimi okudu. Ses tasarımına ve elektronik müziğe olan ilgisi Centennial College'dan mezun olduktan sonra başladı.

Engin'in müzik tarzı hem çağdaş müziğin elektronikle olan sentezi, hem de Doğu'dan Batı'ya ses sentezi olarak tanımlanabilir.

Engin müzik hayatına hem kurucularından olduğu Vancouver merkezli Eastern Sessions adlı müzik grubunda hem de solo olarak devam ettirmekte. Eastern Sessions'ın da Autumn Begins adlı albümü 2021 yılında gene Ütopya Müzik Yapım etiketiyle çıkmıştı.

Engin'in son albümü olan Serenity'i tüm dijital platformlarda yayında. Albümü dinlemek için aşağıdaki linki kullanabilirsiniz.

 YouTube:

Ütopyalar GüzeldirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin