GxG yazasim geldi cunku haikyuu karilarina bayiliyorum.
Yani boyle cok severim
COK SEVERİMM
Tamam sakin amkGay panic?!!?!?!?
Sustum.
Bu pt1 bu arada
-Kiyoko Shimizu ile ilişkiniz:
-Sizi çooooook seviyor, bunu kelimelere sığdıramıyor.
-Çoğunlukla sizi gizli ve boş yerlerde öpüyor, çünkü biraz utangaç.
-Sizinle her zaman her konuda konuşuyor ve size yardımcı olmayı çok seviyor.
-Onunla beraber menajerlik yapmanızı çok istiyor, lütfen ona menajerlikte yardım edin. Böylece kamplarda beraber olabilirsiniz değil mi?
-Karasuno'daki 2 ve 3. Sınıflar sizi biraz kıskanıyor. Hele Tanaka ve Noya aşırı kıskanıyor, Shimizu'yu üzebileceğinizi düşünüyorlar.
-"Aoi-san! Sakın Shimizu-san'ı üzeyim deme!"
-Randevularınız genelde evde ya da alışveriş merkezinde olur, ya bir şeyler yiyip sarılırsınız, ya da beraber kıyafet bakarsınız, bu sırada kabinleri lehinize kullanırsınız ;)
-PDA sevebilir, ama bunun için utangaç. Beraberken serçe parmaklarınızı birbirinize dolar.
-Seni seviyorum deme şekli yanağını öpmek ya da parmaklarına öpücükler bırakmak.
-Çenesindeki beni öpmene bayılıyor ve resmen ERİYOR.
-Sahada oyuncular antrenman yaparken sana çok minik bir öpücük veriyor.
-Onu bırakmayacağını biliyor. Sana çok güveniyor.
-Senin için yemek yapıyor, eli çok lezzetli. (Kendi de öyle :) )
-Regl dönemlerinizde size sarılıyor ve karnınızı okşuyor, size çaylar yapıyor, çikolatalar getiriyor, sizinle film izliyor.
-kısaca o bir melek.
-Sizi çook seven bir melek.-
Yachi:
-Bu kız deli.
-İlişkinizde ölesiye utanıyor.
-Sizi çook ama çooook seviyor ve size bunu ifade etmeye çalışırken kıpkırmızı oluyor, sarı saçlarıyla olmamış bir çileğe benziyor.
-Çıkma teklifi eden taraf siz oldunuz, bunun için fazla gergin.
-Sizden kısaysa Utanınca kafasını göğüslerinizin arasına sokuyor. Bunu içten içe seviyor.
-Hinata sana onun hakkında sorular soruyor.
-"Aoi-san, Yacchan size nasıl davranıyor? Onu üzmüyorsunuz değil mi??"
-Notlarınız düştüyse sizi eve çağrıyor, ev genelde boş oluyor ve beraber ders çalışıyorsunuz. Sonra bir şeyler yiyerek dizi/film izliyorsunuz. Favori aktivitesi bu.
-Ona voleybol öğretmeye çalışıyorsunuz ama çoğunlukla kafanıza smaç vuruyor ve sizden bağıra bağıra özür dileyip kafanızı öpücük yağmuruna tutuyor.
-Fazla mı sakar sanki?.. Arkasından gelip sarıldığınızda ve çenenizi onun kafasına koyduğunuzda telaşla zıplıyor ve dişlerinizin birbirine vurmasına sebep oluyor.
-Ders notlarını almak için bir öpücük ödemesi yapmalısın.
-Randevularınız genelde onun evinde ya da minik bir kafede oluyor. Evde ders çalışıyorsunuz, sonra size kedili kurabileyeler yapıyor, kafede de pasta alıp yiyorsunuz ve ilişkiniz hakkında konuşuyorsunuz.
-Bir şeyden dolayı korkunca ve ya çekingen olunca size ihtiyacı oluyor. Sarılmalısınız ki sakinleşsin.
-Her zaman karamel gibi kokuyor. Kokusu çoğunlukla size de siniyor.
-Regl döneminizi önce unutuyor, sizden hafif bir azar yiyince hatırlıyor ve size bir şey lazım mı diye soruyor. Yine kedili kurabiyeler ve yanında sıcak çikolata.
-İlişkiniz inişli çıkışlı. Sizi çok seviyor, lütfen onu bırakmayın.-
Michimiya Yui:
-Bu kız fazla tatlı ve enerjik.
-Davranış açısından Hinata'nın biraz daha sakin versiyonu gibi.
-Takıma girdiğinizde tanışıyorsunuz. Sizin gücünüzden ve oynayışınızdan çok etkileniyor.
-O çok açık sözlü ve özgüvenli. Bu huyları sizi utandırmak için işine yarıyor. (Aslında utandırıcak olan benim amk)
-PDA'ya bayılıyor. Elleri her zaman üstünüzde. Genelde belinizi tutarak insanlara beraber olduğunuzu sergilemeyi seviyor. Elinizi tutarsa da hep okşuyor.
-(Mevkiiniz neyse) Sizinle voleybol oynamayı çok seviyor.
-Kamplarda sizinle yataklarınızı birleştirecek ve üstünüzde uyuyacak. Arada bir size öpücükler verecek. Odadakiler uyuduğunda da biraz yiyişirsiniz galiba?
-Daichi'yi bazen kıskanıyorsunuz ve Yui sizi azarlıyor.
-"O benim arkadaşım güzelim, neden kıskanıyorsun ki? Ben senden başkasını sevmem!!"
-Geceleri sıkılınca sizi arıyor ve uykunuzun içine sıçıyor, tüm gece uyuyakalana kadar telefondan bir şeyler anlatıyor. Ertesi gün de okulda sizden defalarca özür diliyor. Sizi öpünce affedersiniz herhalde?
-Karşı karşıya oynarken onun smaçlarını bloklarsanız size bir süre trip atar, ama merak etmeyin bu uzun sürmez çünkü sizi öpmeden duramıyor.
-Randevularınızın olacağı yerler çok karışık, ama fark etmez, her yerde yiyişiyorsunuz🤨
-Regl dönemleriniz çakışıyor, beraber yatıp abur cubur yiyorsunuz. Ağlıyorsunuz ve Uyukluyorsunuz.
-Takım kaptanı olduğundan bazı güven ve yetersizlik düşünceleri var. Lütfen onu bırakmayın. Sizi çok seviyor.-
Saeko: (hafif nsfw)
-Tamam.. Eee.. Bu biraz zor sanırım.
-BU KIZ MANYAĞIN ÖNDE GİDENİ?!
-Saeko'nun yanında seme olmanız.. Mümkün değil.
-PDA delisi?! Ellerini üzerinizden ayırmıyor, bazen öyle abartıyor ki sizi zorla kucağında taşıyor. İnsanların onun olduğunu bilmenizi istiyor.
-Size kendi kıyafetlerini zorla giydiriyor, sonra onları yıkamıyor ve kendi giyiyor. Sizi özlerse diye eheh~
-Kardeşi Ryuunosuke size sulanırsa ağzına bir tane geçiriyor. Ki Ryu ile yaş farkınızı göz önüne alırsak bir ilişki söz konusu olamaz?
-Her yerde sizi öpüyor. Sizi sevdiğini göstermesinin yoludur bu. Tabii seni seviyorum diye bağırmaktan çekinmeyecek.
-İyi bir dinleyici sayılmaz, ama seni iyi hissettirmek için elinden geleni yapıyor.
-Randevularınızda genelde restorana gidiyorsunuz, ama hepsi eve sevişerek girerken bitiyor...
-Sizi bir yere götürüyorsa çok hız yapmamaya çalışıyor. Çünkü size bir şey olması en çok korktuğu şey.
-Size çocukluğunu anlatıyor, böylece sizi güldürüyor. Sizi gülümserken görmek tüm modunu yükseltiyor. Buna bayılıyor diyelim.
-Ağlarsanız sizi kucağına alır, sırtınızı sıvazlar, sizi susturur, sakinleştirir. Tanrı sizi incitene yardım etsin.
-Sarhoşsa başa çıkması zor.. Tek derdi sen oluyorsun çünkü. Ertesi sabah da sizden özür diliyor.
-Sizinle ilk kez birlikte olduğunda çok rahat tavırları vardı, sizi müthiş bir şekilde becerdi, parmaklarını harika kullandı, dilini müthiş şekilde oynattı.. Size bir sürü ısırık izi bıraktı.
-Regl döneminizi asla unutmaz. Size sıcak bir ortam sağlar. Size sarılır, karnınızı okşar. Her yerinizi öper ve sizi uyutmaya çalışır.
-(Ne sıklıkla seks yapıyor?) Her haftada üç-dört gün. Eğer izin verirseniz her gece yapabilir. Sizi kendine ait hissettirmeyi seviyor.
-Sizi becerirken sizinle dalga geçiyor
"Ne oldu bebeğim? Parmaklarım fazla mı uzun? Hoşuna gitmedi mi? Kötü kız seni.."
-Beğendiğiniz her şeyi size satın alıyor.
-Onu bırakmayacağınıza emin! Birbirinizi çok seviyorsunuz.914 kelime
Yoruldum lan
Bu bölüm nedense hoşuma gittiSaeko'ya reşit olduğunuz için bayağı nsfw ekledim falan.
Umarım beğenirsiniz
ƪ(˘⌣˘)ʃ-Ado
Saeko'ya nswf alphabet yazmak istiyorum. İsteyen yazsın buraya - - >
Part 2 için oy sınırı 25!?
Öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu Reactions/OneShots
Fanfictionİstekler üstüne yazıyorum aklımda ufak bir fikir bile yok. O yüzden istek yazın lütfen. Bir de Y/N kullanmıyorum okuyucuların ismini Aoi yaptım. Y/N yazmak çok zor aa Sfw/nsfw tepkilere de açığım.