·˚ ༘₊· ͟͟͞͞꒰➳

907 36 7
                                    

Tsukishima ile lunapark date sırasında çocukluk arkadaşınız ile karşılaşıyorsunuz, Tsukki kıskanıyor.

noya505

·:¨¨* ≈☆≈ *¨¨*:·

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.·:¨¨* ≈☆≈ *¨¨*:·.

"Çok yavaş geliyorsun Tsukki.. Sen gelene kadar lunapark kapanacak." dedin erkek arkadaşının kolunu çekiştirerek. Ayakkabısını giymesine izin vermiyordun bile, sabırla derin bir nefes verdi ve ayakkabısını sonunda giymeyi başarınca doğruldu. Aranızdaki boy farkı büyümüş oldu. (çok farkımız yok beyefendi kibirlenme istersen)

"Ayakkabımı giymeme izin vermedin, ne için bu kadar heyecanlısın bücür?" dedi Tsukishima. Beraber metroya gidiyordunuz şimdi.

"Böyle zamanları fazla bulamıyoruz, heyecanlıyım işte." dediniz sitem ederek. Tsukishima'yı böyle şeylere ikna etmek pek kolay olmuyordu tabii. Ama konu siz olunca Tsukki tsundere davranışlarından sıyrılıp kıyak geçebiliyordu.

Beraber metroya bindiğinizde Tsukishima kulaklığını çıkarıp bir tarafını size vermişti. Ses etmeyip taktınız ve yan yana otururken beraber dinlediğiniz müziğin keyfini çıkardınız.

Erkek arkadaşınız gıcıktı. Ama bazen. Size karşı bu yanını çok nadir yansıtıyordu ki yansıttığı zamanlar da sinirliyken oluyordu. Onun dışında sevgi dili alay ederek sevmek olduğu için alışıktınız.

"Geldik." dedi ve kulaklığı sizden aldı. Beraber kalktığınızda elini tuttunuz. Eskiden bu hamlenize utanıp elini çeker ve bir şeyler hakkında söylenirdi ama artık alışmıştı.

"Elma ya da Horoz şeker yer miyiz Tsukki?"

"..İstiyorsan sana alabilirim."

"Seninle yemek istiyorum."

"Çilekli şeker tercih ederim."

"O zaman çilekli dondurma!" beraber lunaparka girip gişeden bir kaç bilet aldığınızda içeriye adımladınız ve siz etrafa bakarken Tsukishima sizi izledi.

"İlk neye binelim?"

"Bilmem ki.." dediniz, çok seçenek olması sizi seçmek için zorluyordu.

"Hareketli bir şey istemiyorum, ondan eminim. Yeni yemek yedik ve kusma niyetinde değilim."

"Hmm.. Viking çok hareketli değil. Olabilir mi?" Tsukishima onaylar bir ses çıkardı. Adımlarınızı Viking'e yönlendirdiniz. Alet durduğunda beraber bindiniz ve yan yana oturdunuz. Tsukishima dışa pek vurmasa bile gergin ama mutluydu.

Haikyuu Reactions/OneShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin