Sınır koyacaktım koymuyorum.
-
Sugawara x Fem! (Ukai's little sister) readerPart-¹
Fluff
----------—------------—
Esnedin ve antrenman sahasına ilerlemeye devam ettin. Sahanın önüne gelince kapıyı çekip içeri baktın. Antrenman devam ediyordu. Kapı pervazına oturup sevgilini izlemeye başladın. Sırayla servis vurup hemen karşı tarafa geçiyordu ve bu hep tekrarlanıyordu.
Sen onu öylece izlerken birinin de seni izlediğini fark ettin. Kafanı kaldırıp sağa sola bakındın.
"Sana eve önden git demiştim ama." abini duyduğunda ona bakıp dil çıkardın. O da sabır dilercesine derin bir nefes verdi ve sahaya geri döndü. Sevgilini izlemeye geri koyulduğunda antrenmanın bittiğine dair ses salonda yükseldi. Hepsi sularına yönelirken bekledin. Şimdi içeriyi temizleyeceklerdi.
Uflaya puflaya ayaklandın ve voleybol ayakkabılarını giyip sahaya girdin. Birinci sınıflar tip tip bakarken eşya odasına yöneldin ve içerideki Daichi'ye baktın.
"Ben de yardım edeyim. Bu gidişle erkek arkadaşımı buradan çıkaramayacağım." Daichi sizi duyunca güldü. Elinize süpürgelerden tutuşturdu ve sizinle sahaya döndü. Diğerleri eşyaları kaldırırken cilalı parkeyi silmeye başladınız. Beraber sahayı turlayıp 15 dakikadan kısa bir sürede temizliği bitirince eşyaları Tadashi'ye verdin ve kapıya gidip ayakkabılarını giyerek beklemeye başladın.
"Eve niye dönmüyorsun acaba? Ben dükkana gideceğim zaten." dedi abin gelerek. Göz devirdin.
"Koushi bize gelecek o yüzden." abin tuhaf bir mırıldanma çıkardı.
"Derdin anlaşıldı. İyi o zaman. Dikkatli gidin." abin giderken Koushi dışarı fırladı. Seni görünce ayakkabılarını hızlı şekilde giydi ve hemen toparlandı. Sen de ayaklandın ve gülümsedin.
"Gidelim mi?"
"Gidelim."
beraber çıkıp eve gitmeye başladınız. Sessiz sessiz yürürken Koushi elinizi tuttu.
"Bu sefer de abimle voleybol hakkında sohbete dalmazsın değil mi?" dediniz ona bakarak. Kıkırdadı.
"Umarım beni çağırıp konuşmaz. Sohbetinden çıkılmıyor." derin bir nefes verip önünüze döndünüz.
"Dondurma alalım mı?"
"Bana uyar." dondurma dükkanına girdiniz ve beraber dondurma aldınız. Sen fazla almıştın çünkü abinin seninkine dadanacağını adın gibi biliyordun. Kendi külahlarınızı yiyerek dükkandan çıkıp yürümeye devam ettiniz. Güneş batıyordu ve üstünüze vuruyordu.
Sonunda eve geldiğinizde anahtarla kapıyı açtın, Koushi içeri girince peşinden girip kapıyı kilitledin. Çantalarınızı da yere bıraktınız.
"Oh bee, dünya varmış." diyen Koushi'nin yanına gittin ve koltukta onun yanına yayıldın. Seni kolu altına alıp koltuğa uzandı. Sonra seni üstüne çekip beline sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu Reactions/OneShots
Fanfictionİstekler üstüne yazıyorum aklımda ufak bir fikir bile yok. O yüzden istek yazın lütfen. Bir de Y/N kullanmıyorum okuyucuların ismini Aoi yaptım. Y/N yazmak çok zor aa Sfw/nsfw tepkilere de açığım.