😔💀

1.3K 38 7
                                    

Tepki için saol kodzumeoow

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tepki için saol kodzumeoow

Bölüm diğerlerine kıyasla farklı.

Normalde bir karaktere max 100 kelime yazarım ve 10 karakterle 1000 kelime olur

-
⚠ : Bu bölüm intihar ve kendine zarar verme içerikleri barındırmaktadır.

-

Hinata:
-Size beraber yemek için bir sürü onigiri almıştı, bu Osamu'nun tavsiyesiydi.
-Her zaman çıktığınız bina çatısına çıktığı sırada sizi gördü.
-Çatının ucuna çıkmış ve aşağı atlamak üzere olan bedeninizi gördüğü anda elindeki poşeti fırlatıp size koştu ve hızlıca sizi kendine çekti.
-İkiniz beraber yere düşerken siz öldüğünüzü umarak gözlerinizi açtınız.
-Hinata'nın kollarındaydınız, evet burası cennet olabilirdi. Ama Hinata neden kızgındı?
-"AKLINDAN NE GEÇİYORDU?!" diye bağırdı Hinata ağlayarak. Açıkçası çok korkmuştu ve biraz daha gecikseydi ne olacağını düşünüyordu.
-Sizi sıkıca sardı, siz de ağlamaya başladığınızda sırtınızı okşadı.
-"Bunu bir daha yapma.. Lütfen."
-Sizi mutlu etmek için her şeyi deniyor artık.

-

Kageyama:
-Sizden bir süredir şüpheliydi.
-Yaz sıcağını sevmediğinizi iddia etmenize rağmen hep uzun kollu şeyler giyiyordunuz.
-Birlikte proje yapmaya sözleşmiştiniz ve sizin evinize gelmişti.
-Sizin geldiğinden haberiniz yoktu ve sinirlerinize hakim olamadan odanızın lavabosunda jiletle kendinize yaralar açıyordunuz.
-Jileti bileğinizin atar damarının üstünde tutuyordunuz.
-işte her şey o an olmuştu.
-"Aoi? Kapı açık, giriyorum." Kageyama içeri girdiğinde gördüğü manzara donakalmasına sebep oldu.
-"S-sen?.. " size hızlıca yaklaştı ve jiletleri elinizden sıyırıp aldı.
-Bileklerinizden firar eden kanları görünce gözlerindeki parlak ifade yok oldu.
"NE DÜŞÜNÜYORDUN SEN LAN?!" sizi tutup sallamaya başladı. Sonra canınızı yakmamak adına durdu.
-Üstüne kanlar bulaşıyordu ama gram umurunda değildi, şu an korkudan ve sinirden gözlerinden yaş düşüyordu.
-"SANA İNANAMIYORUM! SENİNLE O KADAR KONUŞUP DERTLERİNİ ANLAT DİYORUM! ARKAMDAN NELER ÇEVİRİYORSUN! YA SANA BİR ŞEY OLSAYDI!?"
-Sizi kendine çekip sarıldı ve ağlamanıza izin verdi.
-Sizinle eskisinden daha çok ilgilendi. Sizi yanından ayırmamaya çalıştı.

(iğrenç yazıyorum saygılar.)

Sugawara:
-Epey şüpheleniyordu ama kesinlikle sizi ortak buluşma alanınızda elinde sürüsünce haplarla görmeyi beklemiyordu.
-İlk anda algıladı, sonra size yaklaştı.
-"AOI! BIRAK ONLARI!" siz hapları korkudan düşürüp hepsinin yerde yuvarlanmasını sağlarken Sugawara yere çöktü ve size yaklaştı.
-Size bağıracakken gözlerinizin dolduğunu fark ederek bundan vaz geçti ve kollarını açtı.
-"Gel." Ağlayarak ona sarıldığınızda sizi iyice sarmaladı. Sizi iyi hissettirmeye çalışıyordu ama kendi bile titriyordu.
-"İstediğin kadar ağla. Ben yanındayım." sırtınızı sıvazladı ve sizi güzelce susturdu.
-Ondan destek aldığınızı kazağını sıktığınızda anlamıştı.
-"Anlatmak istersen ben buradayım, ama seni zorlamıyorum. Tamam mı?"
-Sizi vaz geçirmek için yapabileceği her şeyi deniyor. Hâlâ korkuyor.
-Sugamom 😽

-

Daichi:
-Şüphelenenlerden birisi.
-Kesinlikle ve kesinlikle şüpheli. Sizin neşe saçan enerjiniz artık yok, Nishinoya gibiyken bir anda Tsukishima gibi olmuştunuz, sadece millete laf atıp gülmeniz eksikti.
-Hayat enerjinizin kaçtığını biliyordu.
-Manzara izleme planıyla ortak alanınıza gidiyordu, sizinle güzelce konuşmayı planlıyordu.
-Çıktığı ormanlık uçurumun ucunda sizi gördü. Kalbi bir anda hızlanmaya başladı.
-Refleksleri sayesinde sizi hemen kaptı ve kendine çekti.
-"NE YAPMAYA ÇALIŞIYORDUN HA?! CİDDEN BENİ ARKANDA MI BIRAKACAKTIN?!" sizin ürktüğünüzü görünce sakinleşmeye çalıştı ve size sarılmaya devam etti.
-"Neden?.." dedi sadece. Gün boyu öylece orada uzandınız, ertesi gün okulda sizi önüne aldı ve düzgünce konuştunuz.
-Hâlâ korkuyor. Onun güvenini geri kazanın.

-

Kuroo:
-Tamam belki işi şakaya vurmuş olabilir.
-Şüpheliydi ama sonrasında size güvendiğinden işi kendi kafasında dalgaya vurdu ve şüphesini kesti.
-Siz de voleybolcuydunuz, bugün eve Kuroo ile dönecektiniz ve şu an soyunma odasında elinizde uyuşturucu haplarla bekliyordunuz.
-Yapacaktınız ama Kuroo'yu düşünüyordunuz.
-Kuroo beklemekten sıkılmıştı ve takımınızın da soyunma odasından çıktığını görünce yanınıza gelmeye karar verdi.
-Gelip kapıda biraz daha bekledi, sonra kapıyı tıkladı. Ama siz öyle dalgındınız ki duymadınız bile.
-"Oi, Aoi, içeri giriyorum." siz sonunda farkına vardığınızda çok geçti, Kuroo içeri girmiş, elinizdeki avuç dolusu hapları görmüştü.
-tepki vermedi, bu da gerilmenize sebep oldu.
-Kapıyı kapatıp yanınıza geldi ve elinizdeki hapı ve kutusunu alıp toplayarak çöpe attı.
-Elinizi tutup sizi kaldırdı ve beraber evine gittiniz.
-Bundan sonra sizi mutlu etmeyi kendine amaç edindi ve yanınızdan kolay kolay ayrılmadı.

-

Kenma:
-İnternet kafede buluşacaktınız, Kenma beklemişti ama gelmemiştiniz.
-Aramaları açmayınca evinize gelmeye karar vermişti ve hızlı adımlarla evinize ulaştı.
-Bu çocuk zeki, sizden arada şüphelenmişti ama tepki vermemişti ve sizi biraz daha gözlemeye karar vermişti.
-Ama şimdi olan onu germişti, eve varınca kapıyı tıkladı ve bekledi. Bu sırada telefonunu kontrol etti.
-Tekrar tıkladı, siz açmayınca anahtarınızın yedeğine sahip olduğunu hatırladı.
-Eve girdi ve etrafa bakındı.
-"Aoi, içeride misin?.."
-Odanıza gelip kapıyı açtı, içeride olacağınızı düşünmüyordu aslında.
-Tavan kancasına asılı halatı ve sandalyeyi altına yerleştirip üstüne çıkan sizi görünce kaşlarını çattı.
-Yüzüne sessiz bir sinir çöktü, siniri gözlerinden okunuyordu, ama yüzüne yansıdığı yoktu.
-Hızlı adımlarla size ulaştı ve halatın düğümünü bozdu.
-Siz şok içinde ona bakarken o sizi kendine çekip sıkıca sarıldı.
-"Saçmalama.. Lütfen. Buluşma iptal, konuşmamız gerek."
-Bundan sonra size elinden geldiğince dikkat etmeye çalıştı, oyun oynarken bile arada size bakıyor.

-

749 kelime

BÖLÜM KISA OLDU ÜZGÜNÜM
Aklıma bir şeyler gelmedi.........

Ama diğer bölümü uzun tutmaya çalışacağım emin olun.

Haikyuu Reactions/OneShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin