👨‍👩‍👦🤰🤱

1.3K 37 17
                                    

BOLUM BASLIGI ICIN EMOJI SECERKEN GULMEKTEN ISEDIM

_

Hamile olduğumuz süreç içinde duygu değişimimiz yüzünden tuhaf davranırsak
ne tepki verirlerdi?

××××××××××

Hinata:
-Tamam, acemi. Fazla gergin olabilir. Hatta asıl duygu değişimi yaşayan o olur.

"Hinata... İstediğim çikolatayı aldın mı?"

'A-aldım sanırım dur bakayım'

"Sanırım mı?"

'ALMAYI UNUTMUŞUM HAYATIM HEMEN GİDİP ALIRIM'

"HAYIR YA UF NİYE UNUTTUN Kİ ONU BEKLİYORDUM BEN HAYAL KURMUŞTUM"

'E gidip alayım hemen?'

"Hayır istemiyorum."

-Bir anda sinirli modunuzdan ağlak modunuza geçince ne yapacağını şaşırdı.
-Sizin gözleriniz saçma bir şekilde dolarken Hinata ne yapsam diye düşünüyor
-Dikilmek yerine size gidip çikolata alıyor ve geliyor.
-Çikolatayı yedikten sonra ona bir süre surat ediyorsunuz ama sonra normal halinize geri dönüyorsunuz
-duygu değişiminiz onu bazen korkutuyor.

-

Kageyama:
-Bu ne olduğunu algılayamayanlardan olur..
-Rastgele bir anda televizyon izlerken yere düşen kedinize gülmeye başlamıştınız, Tobio da sizi minik bir tebessümle izliyordu.
-Ama gülerken kediniz zıplayıp masadan aşağı düştü ve siz hiç bekletmeden ağlamaya başladınız.
-Tobio'nun beyin devreleri yandı. Çünkü her şey çok hızlı gelişmişti.

'Oi, bir şeyi yok, neden ağlıyorsun-?'

-Âniden Tobio'ya döndünüz

"Görmüyor musun düştü?! Ya canı yandıysa?!!?"

'Ona bir şey olmadığına eminim-hey beni dinliyor musun? Oh boş versene..'

-Siz kedinizi alıp severken kediniz negatif enerjinizden rahatsız olup kucağınızdan atladı ve Tobio'nun kucağına gidip yattı.
-Siz Tobio'ya tip tip bakarken bir anda tekrar gülmeye başladınız. Tobio size kesinlikle anlamadığını belirten bakışlar atıyordu.

'Sanırım iyi değilsin.'

-

Nishinoya:
-

Noya ile atışıyordunuz ve ikiniz de biraz sinirliydiniz.
-Noya üstünüzde yürürken sehpaya takılıp düştü ve sonucunda siz de kahkahayı patlattınız.
-Ne olduğunu anlamaya çalışan Noya doğrulup yere oturdu ve size baktı.

'Neye gülüyorsun?'

-Siz kahkahanızı bastırmaya çalışırken aklınıza Noya'nın yaralanmış olabileceği geldi.
-Yüz ifadeniz birden düzleşti ve endişeli bir moda girdiniz.
-Eğilip eşinizin vücudunu baştan aşağı kontrol etmeye başladınız.
-Noya size kaşlarını çatarak bakıyor.

Haikyuu Reactions/OneShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin