Gangsta, One Punch Man
Worick Arcangelo
A strandra mentetek, mert Worick meggyőzött téged. Most először látott téged fürdő ruhában és nem tudott betelni vele, de sajnos nem csak ő látott meg téged, hanem egy csapat fiú akiken látszódott, hogy bámultak téged. Worick rád terítette a törölközőjét. Te csak elmosolyodtál tetten.
Delico
Végre szabin vagy. Úgy döntöttél, hogy ma kiülsz a teraszra napozni, ameddig a barátod haza ér. De azzal nem számolták, hogy elfogszalufni. A barátod haza ért és észre vette a kezedet. Oda ment hozzád és vörössé vált az arca mert életébe elöször látott bikiniben. Zavarában rád terítete a polóját hogy eltakarjon.
Miután felkeltél furcsáltad a pólót, de rájöttél, hogy mitörtént és pirosas lett az arcod.Striker
Végre nyár és végre mehetsz a strandra. Az egyetem miatt szoktál nyárimunkát vállalni, de kaptál ma egy szabad napot. Egyprobléma volt, hogy a párod már em volt ilyenszerencsés. De úgy döntöttél, hogy ma azértis jó érzed magad. A bikinidbe kifeküdtél, hogy barnulás. Arra nem számítottál, hogy egy hatalmas árnyék vetül rá. Kinyitod a szemed és a párod áll elötted fürdő nadrág. Egy pimasz mosolyra húzza a száját, majd felkap és befut veled a vízbe. Amint a vízbe vagytok szenvedélyesen megcsokol.
Genos
Genos nem éppen tudta, mi értelme annak, hogy menjetek a strandra. Aztán azt se értette, hogy miért durcitálbe.
Úgy gondoltad, hogy egy szexi fürdő ruhában észre vesz és rádhajt. Csak azt felejtetted el, hogy a barátod nem olyan egyszerű magadra vonni a figyelmét.
Egy idegen srác kezdett el veled flörtölni.
De egy kárt érzel magad körül és észre veszed ahogy a barátod szigorúan néz a srácra. Miután a srác elrohant Genos ennyit súg a füledbe: Szeretlek.Mumen Rider
Mind ketten szeretek sportolni, így kitaláltátok, hogy nyáron jelentkeztek egy páros strandröpi versenyre. A párod most fog látni először bikiniben így egy kicsit izgultál. Amint meglátott téged elvörösödöt és elfordult nehogy meglásd így. Te is elvörösödtél, de egy nagy levegőt vettél hiszen hallotad hogy a neveteket mondják és készülni kell a meccsre. Oda mentél hozzá megpusziltad, majd megfogtad a kezét és húztad magad után. Ő csak egy nagy vigyorral az arcán követett téged. Magában gonfolva: Ő az én csajom.
Amai Mask
Nem vagy egy nádszál vékony lány így nem is szeretsz fürdő ruhában lenni nehogy még bikiniben. A párod előtt is szégyenlem, de a mai napon nagyon meleg van és tisztában vagy vele, hogy Amai nem fog át jönni hozzád. Kiültél a kertben bikiniben, hogy egy kicsit barnulj. Hirtelen meghalottad a kapu nyikorgását, ahol a barátod jött be. Rád nézet és egyenesen feléd ment. Te teljesen elvörösödtél. Barátod pimaszul elmosolyodot és szenvedélyesen megcsókolt téged. A füledhez hajol: Gyömyörű vagy!
YOU ARE READING
Anime preferences and oneshots
RandomTudom, hogy már sok ilyen van, de nekem is kedvem támadt hozzá. Remélem tetszeni fog Jó olvasást hozzá❤️