Hight School Star Musical, Oushitsu Kyoushi Haine
Kuga Shu
A hires Otori csapat tagja már régóta tetszik neked. Amióta megláttad őt azóta róla fantáziálgatsz. Mivel vissza húzódó lány vagy és csendes, így nem mersz kiállni vele szemtől szembe. Egy szerelmes levelet írsz és a szekrényébe teszed. A levél végére csak annyit írsz, hogy az iskola mögött találkozzatok négykor, de csak akkor legyen ott ha viszonozza az érzéseidet.
Te már gyorsan végeztél a kollégiumban és már szaladtál is a találkozó helyre. Ott voltál már háromnegyednégykor és türelmesen vártál. Már lassan elmólt négy, de Kuga még mindig sehol. Vártál még húsz percet, de hiába. A srác akiért fülig belezúgtál ő nem érez irántad semmit. Lassan elkezdesz elindulni vissza amikor észre veszed, hogy valaki lélekszakadva rohan feléd. Egyből felismerted a Kuga jellegzetes alakját.
-Bocsánat a késésért. - lihegi ki a szavait, miközben a térdén támaszkodik - Örülök, hogy még itt vagy... Azt hittem, hogy már rég elmentél.. - mondja mosolyogva. Hirtelen megragadja a karodat és magához húz és egy kis csókot nyom az ajkadra, amit lassan elmélyít. Te tágra nyílt szemekkel meredsz rá. - Leszel a barátnőm? - kérdi és erre riadsz vissza a valóságba.
-I-igen.. - mondod dadogva.
Hoshitani Yuta
Mint mindig rohangálsz a suliban, mert még mindig eltévedsz, hiába vagy már közel egy hónapja a suliba jársz. De ennek a szerencsétlenkedésednek hála láttad meg a szerelmedet miközben a csatával gyakorol. Ismerted őket, de idáig nem nagyon izgatott téged. A hires Otori csapat tagjairól sok pletyka kering. Ahogy nézed ahogy gyakorol mindenki, neked a középső fiút nézed folyamatosan. Nem túl ügyes, de mégsem tudod róla levenni a szemed.
Miután láttad, sokszor megszöktél az órádról, csak hogy láthasd őt. Hoshitani mindig pozitivitása és lelkesedése nagyon érdekes. Egy nap nyitva maradt az ablakuk és tisztán hallottad az éneküket. Agyon nézted, egy szösz elkezdte piszkálni az orrodat és egy nagyot tüsszentettél, ami le is buktatott.
DU LIEST GERADE
Anime preferences and oneshots
SonstigesTudom, hogy már sok ilyen van, de nekem is kedvem támadt hozzá. Remélem tetszeni fog Jó olvasást hozzá❤️