Haikyuu, Kuroko no Basket, Tokyo Revengers
Bokuto Koutarou
Mint álltalába vége ma is sikerült otthon hagynod valamit. Ma az enni valódat sikerült otthon hagynod, így kénytelen vagy le menni az ebédlőben. Meglepett téged, hogy megkorra tömeg van. Mindenki tolakszik. Nagy nehezen befurakodtál. Épp a rendelésedet akartad mondani, amikor az egyik fiú fellökött téged.
-Hé, haver! Nem így kell bánni egy lánnyal! - kiált a fiúra egy ezüst fekete hajú fiú - Jól vagy? - kérdi tőled kevesen. Egy sonkás szendvicset adott a kezedbe, pont olyan mint amit szerettél volna. - Ez a tiéd lehet, én már eleget vettem. - mondja egy hatalmas mosollyal.
-BOKUTO! - ordít valaki hátulról - Gyere már! Elkésünk az óráról! - kiált egy fekete hajú ez előtted lévő fiúhoz.
-Nos, ne haragudj, de mennem kell! - mondja kedvesen és segít felelni.
-Akaashiiii - kiált és fut az említett fiú után. Annyira leblokkoltál, hogy még meg se tudtad köszöni.
Másnap bentót vittél magaddal és kint az udvaron ebédeltél, most egyedül, mert a barátnőid mind betegek lettek, bár tudtad, hogy csak a matek doga miatt nem jöttek be suliba. Valakik melléd ültek.
-Nem baj ha csatlakozunk? - kérdi az a furcsán lelkes fiú, aki tegnap segített rajtad.
-Nem baj. Jaj, tényleg.. Tegnap köszönök mindent. Mennyibe került? - kérdezed.
-Ugyan nem tartozol semmivel. - mondja mosolyogva. Te bele törődtél, hogy egy ilyen fiú kezdet el veled barátkozni.
Meghívott téged az edzéseire és sokat beszélgetettek, pontosabban ő beszélt te hallgattad . És ez odáig vezetett, hogy fülig bele szerettél. Miután realizáltad, egy hét múlva, Bokuto sok kérlelése után bele egyeztél, hogy korepetálod. Arra jutottál, hogy most fogod elmondani az érzéseidet. Átmentél hozzá. A fiú lelkesen hallgatta a magyarázásodat. Mikor szünetet tartottatok úgy döntöttél ideje vallani.
-Bokuto mondani akarok valamit. - vágsz bele.
-Mond nyugodtan, tudod, hogy szívesen meghallgatlak. - mondja vidáman.
-Bokuto szerelmes... vagyok.... beléd... - mondod vörös fejjel kissé dadogva. A fiú egy még nagyobb mosollyal ugrott rád úgyhogy teljesen az ágyra döltetek.
-Név, én is így érzek irántad. - mondja majd megcsókolt nagy hévvel.
Kiyoomi Sakusa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime preferences and oneshots
RastgeleTudom, hogy már sok ilyen van, de nekem is kedvem támadt hozzá. Remélem tetszeni fog Jó olvasást hozzá❤️