Arslan Senki, Jigokuraku, Mashle
Daryun
Daryun mindig egy különleges személy volt számodra. Igen már csak a múlt időben beszélsz róla, hiszen ezt a csatát nem élhet túl. Főleg az Ezüst álarcossal szemben. De ennek ellenére bízták abban, hogy szerelmed és a herceg életben vannak.
Mindig is jól kijöttek egymással. Olyan bátyó és öcs közötti kapcsolatnak tartottad. Hirtelen egy árnyék vetült az ablakokra. Azt hiszed az egyik katona az.
-Ki van ott? - kiáltás ki. Félsz. Reszketsz. Reszkető kézzel kinyitottad az ajtót. Meglepően konstálod ahogy Daryun csukjával a fején és egy vadvirágből álló csokorral áll előtted. Gyorsan behúhtad a házba, de körül néztél, hogy nincs katona a közelben.
-Sajnálom, hogy rád hoztam a frászt. De már nagyon akartalak látni. Hiányzol - mondja. Könnyek jönnek a szemedbe. Oda mész és szorosan megöleled.
-Úgy örülök, hogy élsz. - gondolkodás nélkül szájon puszilod, amit ő el mélyit. De ezt az idilt a katonák ordibálása szakítja meg.
-Bocsás meg, de most már mennem kell. Nem soká vissza jövök hozzád. Addig meg tarts ki. A herceg már elhatároza magát. - mondja egy gyengéd mosollyal az arcán.
-Rendben. - nyitod ki az ajtót neki. Megfogod a kezét és megpuszilod. - Vigyáz magadra és a hercegre.
Narsus
Narsus egy igen csak furfangos alak. Sose tudni milyár a fejében. Ez egyben vonzó és elbizonytalanitó érzéseket érzel. Valolyában a városban mikor ott élt, akkor elkezdödött kialakulni a kapcsolatotok. De mielött elment volna elmondta, hogy szeret.
Ezek az emlékek mindig vissza kúsznak az elmédben és már a napokat sem tudod, hogy mennyi férfit utasították vissza mert még mindig őt szereted.
Egyiknap a városban furcsa katonák jelentek meg és minden ok nélkül birtokba vették. Hallottad, hogy Narsus a herceggel van, ami megnyugtat, de egyben aggódsz is.
ČTEŠ
Anime preferences and oneshots
NezařaditelnéTudom, hogy már sok ilyen van, de nekem is kedvem támadt hozzá. Remélem tetszeni fog Jó olvasást hozzá❤️