Nincsen semmi bajom!

227 7 0
                                    

Elkezdtem cseleket gyakorolni, labdavezetést csináltam és kapura rúgtam. Néhány technikát már sikerült elsajátítanom így hát hazaindultam.

Mikor haza értem nem volt itthon senki szóval lefeküdtem és elkezdtem telefonozni. Megnéztem az órát 14:33 - at mutatott ezért elkezdtem készülődni. Gyorsan felöltöztem és húztam fel egy kicsit nagyobb fekete pulcsit és már otthon se voltam.

Mikor odaértem az ikrek és az edző volt csak ott.

- Sziasztok! - köszöntem mikor felértem az öltözőbe.

- Szia! - köszöntek szinkronba.

- Ugye nem pulcsiba akarsz edzeni? - nézett rám Lorina.

- Uhmm.... De abba akartam! - mondtam mire egy vedd le most azonnal nézést kaptam mind 3-tól. Erre belépett a csapat többi tagja akik furán néztek rám a pulcsi miatt ezért lementem de erre az edzőmbe botlok szó szerint.

- Szia! Minek rád az a pulcsi vedd le!

- Elnézést kérek. Azonnal! - mondtam majd felmentem levenni. A többiek pont jöttek le és ügyesen egyik gyerek legurult a lépcsőn. Ezen mindenki nevetett még ő is.

Gyorsan levettem a pulcsit és mentem is le. A kezemet így már nem takarta semmi aminek hála többen észre is vették a hegeket. Egész edzésen csak fociztunk. Edzés után az edzőm szólt hogy majd menjek oda így hát úgy is tettem.

- Beszélni szeretett volna velem? - kérdeztem meg tőle mire bólintott. Bevezetett a tanáriba és leültetett ő meg velem szemben foglalt helyet.

- Mik azok a vágások a kezeden? - kezdett el faggatni. Ezt akartam elkerülni...

- Egy macska agyon karmolt útközben - kezdtem el hazudni de a szeméből láttam nem hiszi el.

- Nem veszem be! Mi a baj? Tudok segíteni ha kell! Mi a baj? - nézett rám.

- Nincs semmi bajom! Hagyjon békén mondom egy macska volt! - keltem ki magamból hirtelen.

Ahogy elnéztem nagyon meglepődött de egy jól van pillantásal elintézte és mentem haza.

Otthon volt mindkettő " szülőm " ezért bementem a szobába és elkezdtem sorozatot nézni. Miután már későre járt elmentem zuhanyozni.

A zuhanyfejből úgy jött a víz mintha esett volna az eső. A vízcseppek végig folytak a nyakamon le a heges kezemig ott pedig leestek a zuhanytálccába majd a lefolyóba. A hideg zuhany felfrissített. Meztelenül szálltam ki alóla. Belenéztem a tükörbe és elborzongtam a látványtól. Gyorsan megtörölköztem majd mentem aludni.

Nem jött álom a szememre.

Egy lány naplója.... (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora