Fight

585 29 0
                                    

"umrumda değil tamam mı!" Peter Spider-man kostümünün maskesini çıkardı "Beni umursamam umrumda değil baba!" Tony zırhından çıktı ve Peter'a adımladı Peter bir kaç geri adım attı "Cezalısın"Peter oflayarak ağını atmaya çalıştı ama Tony elini sıkıca tuttu "Kostüm ve örümcekçilik artık yok" Peter'ın gözleri büyüdü "Ne demek yok yapma baba!" Tony gittikçe sinirleniyordu Bu çocukla ne yapacaktı "Peter kostümünü bana ver"  peter şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı "Kostümün içinde bir şey yok.." "Hallederiz onu" Tony elinde bir kaç parça pijamayla geri döndü "Giy şunları" Peter utançla babasına baktı "Arkanı dön" Tony arkasını döndü "Görmediğim şe-" "Baba!" "Tamam sustum!" Tony oğlunu eve gönderdi ve ardından Avengers Kulesine gitti "Hoşgeldin Tony"Natasha Tony'e içecek bir şeyler uzattı "Evet plan ne?" Tüm Avengers toplanmış iş konuşuyordu  Peter ise babasının laboratuvarında Köstüm tasarlayıp proje hazırlıyordu "Hey Friday bu ateşleyici güçlendirip kostümün kontrol panellerine bağlar mısın?" bir yandan müzik dinleyip ki babasının müzik zevkini almıştı "Pekala bunu tasarlamaya başla ve 14. Dosyayı aç" Tony  Oğlunu gördü ve içeri geçti  "Peter?" Peter hemen bilgisayarı ve çalışmaları kapattı "Ne yapıyordun?" "Önemli bir şey değil" Tony masanın başına geçti "Babacık geldi uyanın" Tony peter'ın dosyasını gördü Açmak istedi ama şifre vardı "Görmemi istemiyor musun?" Peter balonu evet anlamında salladı "İyi bende görmek istiyorum aç şimdi" Peter huzursuzca dosyayı açtı ve tüm çalışmalar gözler önüne serildi "Peter sana kostüm tasarımı konusunda ne dedim?" Tony aslında şaşırmıştı bunlar çok iyiydi "Biliyor musun unut gitsin sana da bir küçük bir yer yapacağım" Peter sevinçle babasına sarıldı "Kostümümü alabilir miyim!!"
"hayır ileri gitme pete hala cezalısın ama babam kadar zekisin de" Peter kıkırdadı "Hey Friday 2 orta boy pizza siparişi verir misin?" "Pekala bay Stark" Tony'le Peter o akşam pizzaları yiyip sadece sohbet ettiler

İron-Dad One Shot Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin