My son

531 30 4
                                    

Peter babasının ofisinde oturmuş sıkıntıyla babasını bekliyordu babası ise sekreter bozuntusuyla toplantı yapıyordu  Peter kaşlarını çattı ve babasının yanına gitti "Baba" Tony oğluna döndü "Peter noldu?" "Şey ben sıkıldım" Tony kafasını salladı "İşim bitmek üzere ofise dön hadi" Peter sinirle babasının ofisine döndü ve sadece onunla ilgilensin istiyordu başka bir şey değil Babasının ofisine gitti ve eline masadaki çerçeveyi aldı bu aile fotoğrafını çok seviyordu zavallı Peter bardağı düşürmüştü bardak hızlıca yere düşüp parçalara ayrılmıştı Peter irkilip hemen geri
Çekildi  cam parçaları ayağına batmıştı bile Tony hızlıca odaya girdi "Peter hey!" Peter'ı koltuğa otturdu "Ayağına battı mı?" Peter gözleri dolu bir şekilde başını salladı "Pekala çözeceğim sakin ol" Tony ilk yardım setini aldı ve oğlunun ayağına yavaşça pansuman yaptı "Daha iyi mi?" Peter kafasını salladı "Eve gidelim hadi"Tony ve peter şirketten çıktılar "2 dakika rahat duramadın değil mi" Peter yutkundu ve bir şey demedi "Baba.." "Peter gerçekten aş bazı şeyleri yeter artık 13 yaşındasın" Peter bir şey demedi ve yaşlı gözlerle önüne odaklandı babası onunla günlerdir konuşmuyordu ve ilk fırsatta böyle yapıyordu "Beni burda bırak"Tony kaşlarını çattı ve sola doğru durdu "İyi in" Peter sırt çantasını ve ceketini alarak arabadan indi Tony homurdanarak gaza bastı Peter soğukluğu hissettiğinde ceketini giydi ve parka doğru yürümeye başladı rastgele bir ağacın altına gitti ve uzandı bunu yapmayı seviyordu eskiden annesiyle hep buraya gelirdi ama artık annesi yoktu Peter annesinin boşluğunu dolduramıyordu sağ olsun babası da hiç yardımcı değildi bunun için buraya sıklıkla gelirdi 2 saat orda durduktan sonra hapşırarak eve girdi Tony büyük ihtimal kız kardeşiyle ilgileniyordu Peter yavaşça eve girip odasına çıktı "Peter?" İçeri pepper girmişti babasının yeni eşi Peter ilk geldiği günden beri Pepper'la gerektiği kadar konuşuyordu "Evet? Aç değilim pepper" Pepper mutsuzca karşısındaki çocuğa baktı bazen günlerce kendini aç bırakıyordu "Peter hep beraber akşam yemeği yiyeceğiz gelir misin lütfen?" Peter tepkisizce karşısındaki kadına baktı ve kafasını salladı "tamam.."Peter istemeyerekte olsa aşağı indi ve yemek masasına oturdu babasının kucağında kız kardeşi vardı ve mutlu bir şekilde yemek yiyorlardı Peter kendini bazen sığıntı gibi hissediyordu çünkü babasının yeni bir ailesi vardı Peter babası ve kardeşine fazla odaklanmıştı Pepper bunu fark edince üzüldü Tony oğluyla hiç ilgilenmiyordu Ve pepper buna üzülüyordu Peter başını yere eğdi ve gözlerinden bir kaç damla yaş düştü hemen kendini toparladı ve yemeğini öylece bırakarak odasına fırladı "Peter!Gel buraya!" Tony ona sesini yükselterek konuştuğunda Peter ağlamasına engel olamıyordu dolabına girdi ve bacaklarını kendine çekip ağlamaya başladı kafasını bir yere yasladı ve gözlerini daha fazla açık tutamadı O sırada Tony kesilen hıçkırmaları duydu "Hiç pes etmiyor.." Tony oğlunun bu haline üzülüyordu ama elinde değildi "Onu yatağına yatır Tony hadi" Tony elindeki tabağı Bıraktı ve yukarı çıktı "Peter?" Tony içeri girip çocuğunu bulamayınca panikledi "Jarvis Peter nerde!" "dolabında efendim" Tony dolabı açtı ve derin bir nefes verdi oğlunu dikkatlice kucağına aldı ve yanağına öpücük bıraktı yorganını açıp Peter'ı yatağına Bırakıp üstünü örttü Peter hemen arkasını döndü ve rahat bir pozisyon aldı Tony gülümsedi ama Peter tekrar döndü ve yüzünü buruşturdu derin nefesler alıp veriyordu ve terlemeye başlamıştı Tony bir şeylerin ters gittiğini anladı ve Peter'ı yanına çekti "Hey baban burda Peter sakin ol baban burda" Peter babasının boynuna gömüldü "bırakma beni lütfen.." Tony gülümsedi ve oğlunun buklelerini okşadı "Bırakmam" Oğlunun saçlarını öptü ve yanına uzandı "Her şey iyi olacak"

Telefonumun ekranı komple kötü
Bir şekilde gitmisti 💀💀

İron-Dad One Shot Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin