mitn~4

99 22 131
                                    

Biri beni durdursun ata ata taslaklar bitecek:'''

"Yine geçenki kitabı mı okuyorsun hyung?"

Donkhyun kitabının ellinci kez elinden çekilmesiyle sinirle soludu. Bir şey söyleyecekse neden kitabını elinden almadan söylemiyordu ki bu çocuk!

"Minki, kitabımı verir misin?"

Sinirine tezat sesi oldukça yumuşak çıkmıştı. Kendisi bile bu kadar kibar olmasına şaşırmıştı. Ne kadar kendisini sinirlendirecek hareketlerde bulunsa bile kızamıyordu bu çocuğa.

"Peki hyung, al."

Minki dudaklarını büzerek kitabı büyüğüne geri uzattı. Sanırım onu kırmıştı. Karşısındaki çocuğun üzülmesine dayanamayarak tam özür dileyecekti ki uzaktan gelen bağırışmalar dikkatini dağıttı.

Kasabadaki yaramaz çocuklar bağırışarak onlara doğru geliyordu. Muhtemelen her zamanki gibi oyun oynuyorlardı.

Yanlarından geçip gidiceklerini düşünürken çocuklar tam önlerinde durmuş ve hızlıca Minki'nin etrafını sarmışlardı. Ardından Donkhyun şaşırmaya fırsat bulamadan arka arkaya konuşmaya başlamışlardı.

"Her yerde seni arıyorduk Minki, neredeydin?"

"Biliyor musun büür sürü yeni oyun bulduk!"

"Az ötede birkaç yavru köpek vardı, hadi gel onları sevelim!"

"Hayır önce şelaleye gidelim!"

"Benim karnım acıktı, önce Yerim Teyze'ye uğrasak~"

"Ama yeni oyuncaklarımı gösterecektim size, bizim eve uğrayalım"

Her ağızdan bir söz çıkıyordu. Donkhyun ve Minki, masa tenisi müsabakası izler gibi izliyorlardı çocukları.

Çocuklar bir süre daha ne yapacaklarını tartıştıktan sonra, sonunda bir karara varıp Minki'yi kolundan çekiştirmeye başladılar.

Öyle ki, zavallı çocuğun hyunguna görüşürüz deme fırsatı dahi olmamıştı. Ve tüm bunlar sadece iki dakika içinde yaşanmıştı. Az önce yanında tatlı tatlı trip atan çocuk, şimdi yoktu.

Donkhyun kaşlarını çattı. Ne zaman bu kadar kaynaşmışlardı bu yaramazlar Minki ile? Onunla konuştuğunu görmüyorlar mıydı, neden kolundan tutup sürüklemişlerdi? Resmen görmezden gelinmişti.

"Aishh, şu veletler!"

Daha fazla düşünmek yerine sinirle 'hah'ladı ve kitabına geri döndü.

...

Aynı günün akşamında Donkhyun havanın kararmasıyla eve dönmeye karar vermişti. Kitabını çantasının dibine gizledi ve evinin yolunu tuttu.

man in the nightmare - chanlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin