2. Kapitola

203 12 1
                                    

Zobudila som sa na to že ma Dustin vkročil do mojej izby.

"Čo chceš?"

"Zobudiť ťa."

"Prečo?"

"Lebo je škola?" Rýchlo som vstala a išla si nabaliť veci, začala som sa prezliekať ale pozrela som sa na Dustina.

"Budeš sa pozerať ako sa prezliekam alebo čo?"

"Oh uhh... idem preč." Išiel a ja som si dala toto:

Išla som von z izby aj s mini aktovkou

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Išla som von z izby aj s mini aktovkou. A keď ma zbadali dali mi jedlo a ja som išla s Dustinom do školy. Celý deň sa nič nedialo, veľa krát som bola sama alebo s bratrancom. Ale potom prišiel obed, zobrala som si jedlo a išla som si nájsť miesto, asi budem sedieť na zemi. Ale potom nejaký idiot sa postavil na stôl a pozrel sa na mňa a povedal.

"Stella Jones veľmi rád ťa spoznávam." Ja som sa usmiala naňho a zbadala Dustina. Takže celá škola bude vedieť o mojom príchode. Ten... Idiot zatiaľ prišiel ku mne a pozrel sa mi hlboko do očí.
"Ako sa voláš kráska."

"Teraz si povedal moje meno.

"Vážne?"

"Mhm"

"Pôjdeš si ku nám sadnúť?" Nemala som inú možnosť lebo tam bolo asi jediné voľne miesto kde by ma mohli mať radi tak som prikivla na súhlas.

"Aké je tvoje meno?"

"Eddie Munson." Usmial sa a ja som jeho úsmev ignorovala.

"Mmm." Išla som z ním a sadla si ku nemu lebo už nebolo voľné miesto.

"Takže ty si Dustinova sesternica?"

"Ano."

"Rád ťa spoznávam My lady." Usmial sa a ja som cítila motýliky v podbrušku. Čo sa to deje?

"Eddie... Je to moja sesternica nechaj ju." Povedal Dustin. Ja som len pretočila očami a začala jesť.

"Chutí? Mne to nikdy veľmi nechutilo." Rypal do mňa Eddie.

"Chutí." Ďalej som jedla a oni sa začali rozprávať o hre. Ale Eddie sem tam sa pozrel na mňa, cítila som jeho oči na mne. Každých päť minút. Keď som dojedla išla som dať tácku kucharkam a zastala som. Mám íst ku nemu? Vlastne ním, alebo íst preč?
Po chvíli som sa rozhodla že pôjdem preč a pôjdem do knižnice. Mám rada romány a fantasy. Išla som do knižnice a našla si fantasy ktoré som veľmi chcela prečítať ale v New Yorku už nebola. Aspoň nie v mojej oblasti, dala som svoju kartičku do knižnice pani, ona my dala do archívu tu knihu a išla som aj s tou kartičkou preč z knižnice. Prechádzala som sa po škole a čakala dokim skončí škola, už len pár minút a skončí. Uvidela som Dustina a keď ma tiež zbadal prišiel ku mne.

"Stelli kde si sa stratila? Čakali sme ťa."

"Už som tam nechcela byť a išla som do knižnice." Ukázala som knihu.

Zložitá láskaWhere stories live. Discover now