Zobudila som sa a bola som ďaleko od Eddieho, pozrela som sa naňho a po chvíli som sa ku nemu prisunula:
Zaspala som v jeho náručí.
Po pár hodinách som sa zobudila na to ako sa má niekto dotkol. Pozrela som sa a Eddie pomali vstával, dal si dole nohavice a pozrel sa na mňa, potom sa otočil a zobral si uterák, odišiel a ja som si sadla. Čo robí? Nechala som to tak a išla ďalej spať , po pár minútach prišiel a ja som otvorila oči, mala som chuť ho objať tak som ťažko vstala a objala ho, mal okolo pásu uterák a určite pod ním mal oblečenie. Keď som ho obimala stuhol. Ale že vôbec sa nehýbal a ja som sa pozrela naňho, ešte stále som bola nanom prilepená.
"Čo sa deje?" Opýtala som sa a trochu sa pyril.
"Teraz nieje vhodná chvíľa na obýmanie."
"Prečo?"
"Pod uterákom nemám nič a padá mi." Po sekunde som cítila ako uterák spadol a on ma ihneď pobozkal a urobil všetko pre to aby som sa pozerala do jeho oči. Zavrela som oči a trochu sa od neho odtiahla.
"Dobre, idem preč."
"Chceš íst preč?" Zastavila som sa a bola som otočená chrbátom.
"Pravdou je že nie."
"Mmm... Ideme zistiť čo sa stane keď sa na mňa pozrieš?" Povedal vášnivým hlasom, ako nikdy predtým.
"Veľmi rada." Zasmial sa a počula som kroky, pomaly sa blížil ku mne a otočil ma, mali sme tváre pri sebe.
"Bože môj je len ráno.""Je desať hodín kráska." Začal ma bozkávať:
a pritlačil ma ku stene, jeho ruky išli na stenu a moje na jeho chrbát:
Moje oči boli silno privreté. Otvorila som ich a pozerala som sa do jeho oči. Bol by to až príliš veľký rysk keby som sa pozrela dole, neviem ako by som to zniesla. Ale potom sa ma to dotklo, môjho stehná a on sa na to pozrel. Dýchal ústami, ani sa mu nečudujem
"E-Eddie?" Vzdychla som jeho meno a on sa zasmial.
"Tie veci ktoré by som teraz spravil..." Cítila som motýle v podbrušku, bolo ich tam mnoho. Zavrela som oči a oprela som si čelo o jeho hruď, keď si uvedomil čo robím zobral ma za bradu aby som sa naňho pozrela. Zavrela som oči a nechala ho aby ma pobozkal, on ma sakra nechal čakať. Zobral ma a elegantne ma položil na posteľ, ja som sedela a on sa musel nakláňať aby mohol pokračovať v bozkávaní. Pomalí sa približoval ku mne tak som ja na posteli cúvala, keď som narazila do steny (pri vankúšoch.) Eddie bol na štyroch trochu odtiahnutý. Bola som na vankúšoch, podlomili sa mi ruky a ja som skĺzla poď neho. Pozerala som sa mu do tváre a on sa zasmial.
"Nešikovná?""Toto není nešikovnosť."
"Mhm." Ďalej má začal bozkávať a zatiaľ my dával dole tričko, bolo to preňho trochu ťažšie lebo som ležala ale dal to. Bola som v podprsenke stiahla som ho dole a obrátila sa takže teraz som na ňom ja sedela, Eddie zatvoril oči a keď som to zacítila začala som sa červenať, práve som mala jeho penis pri mojom zadku. Trochu som podskočila a on sa na mňa pozrel, mal pootvorené ústa a nevedel že či to vážne chcem. Začala som sa ďalej hýbať.
"Stelli." Vydral moje meno zo svojich úst a ja som sa usmiala. Po chvíli ma otočil a ja som sa mu pozerala priamo do očí, preggla som a pozrela sa trochu dole a začala som sa máličko pýriť, predstava že toto bude raz vo mne je.... Fascinujúce. Pozrela som sa mu do očí a pritiahla som si ho k sebe, začala som ho bozkávať a dala si dole podprsenku.
"Wau..." Usmiala som sa a ďalej som ho bozkávala. Moje ruky boli na jeho hrudi a jeho na mojich bokoch, bola som hore takže som sa nakláňala ku nemu. Po pár minútach sme sa odtiahli od seba lebo sme už nemali kyslík, obydvaja sme sedeli a naberali do seba kyslík. Keď už sme normálne dýchali pozreli sme sa na seba a usmiali sa, mala som výhľad na celé jeho telo z diaľky. Jeho pramienky vlasov mu ležali na pleci a ďalšie len vysely, hlavu mal naklonenu do zadu, zavreté oči. Odpočíval dokím niekto niečo spraví. Vyzliekla som si kraťasy a prišla ku nemu, sadla som si na penis a začala bozkávať, mala som ešte tangače takže som ešte bola v nejakom bezpečí pred plodnosťou."Máš kondóm?"
"Mám tampón."
"Mhm to postačí." Začala som ho bozkávať a on mi zatiaľ pomaly dávala dole gate, potom ich hodil ďaleko od nás a ja som si naňho sadla. On si už dal ochranu, pomalí to do mňa vošlo a ja som vzdychala, mali sme príjemný sex až dokím som nebola pretiahnuta... Potom sa to ešte trochu pokračovalo ale nie dlho. V posteli som zaspala nahá a on somnou.
Ďalšia časť je tu! A neviem ako by sa reálny Eddie správal pri tejto... Príhode? Čaute na ďalšej Kapče 👋👋👋.
Táto kapča má 846 slov
Bonus- ako vyzerá Stella:
(Nekreslila som to len maľovala.)
YOU ARE READING
Zložitá láska
FanfictionStella je Dustinova sesternica a príde na chvíľu bývať ku nemu lebo v rodine sú veľa problémy a nemá inú možnosť. Tam stretne veľa nových ľudí dobrých aj zlých ale keď stretne Eddiho všetko sa pretoči hore nohami. Budú tam aj 15+ scénky.(pfff budú...